×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2202533 - توضیحات سردار سلامی درباره محصولات جدید سپاه

به گزارش ميليتاری نيوز، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان مرکز ثقل تهدیدات را از عرصه نظامی و امنیتی به عرصه اقتصادی، علمی و روانی کشانده‌اند، اظهار داشت: به دلیل تغییر عرصه‌های تهدید دشمنان علیه انقلاب اسلامی باید از امروز و تا یک آینده نامعلوم که دوباره به موفقیت‌های آشکار بسیار عظیم برسیم باید تلاش‌های علمی، فنی و اقتصادی را با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی گسترش دهیم. یعنی ما باید امروز وحدت و انسجام ملی را در عرصه به هم پیوسته استعدادها برای تولید قدرت علمی، اقتدار فنی و اقتصادی تجمیع کنیم.

سردار سلامی گفت: وحدت ملی هر زمان یک تجلی و نمونه خاصی پیدا می‌کند اما امروز ما باید همه استعدادهای علمی، فنی و اقتصادی کشور و همه اراده‌ها و انگیزه را به هم پیوند بزنیم تا بتوانیم به پیروزی‌های بزرگ در عرصه‌های علمی و اقتصادی و فنی برسیم. ما نیازمند یک اقتدار علمی و فنی برای استقلال اقتصادی و به تبع آن تحکیم استقلال سیاسی هستیم.

بیشتر بخوانیم:

سردار سلامی: آمریکا در آستانه فروپاشی قدرت است

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه تصریح کرد: برای رشد و بالندگی اقتصادی و علمی باید به مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی اهمیت چندبرابری داده شود زیرا با اتکا به دانش خارج از کشور نمی‌توانیم مشکلات داخلی را حل کرد.

وی گفت: مراکز علمی و دانشگاهی سپاه اقدامات بسیار خوبی را در حوزه علمی و تحقیقاتی انجام داده‌اند و به محصولات خوبی رسیده‌اند که البته اینجا صلاح نیست که من آنها را مطرح کنم اما در صورتی که از این محصولات و پیشرفت‌ها پرده برداری کنیم همگان می‌بینند یک انقلاب عظیم در باورهای مردم ما و دنیا نسبت به این موضوع ایجاد می‌شود که اگر روحیه انقلابی و تفکر جهادی در هر مسئله‌ای قرار بگیرد آن مسئله به راحتی قابل حل است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.