×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2026420 - برای سرکوب تهدید از هیچکس اجازه نمی‌گیریم

به گزارش ميليتاری نيوز، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی 31 شهریورماه اهواز گفت: یکی از تهدیدات امروز و اصلی ما تهدیدات تروریستی است بنابراین همه وظیفه دارند به تناسب تقسیم بندی که ستاد کل نیروهای مسلح صورت داده از حریم امنیت این کشور، دفاع کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این حملات خدشه ای به پیکره نظامی ایران وارد کرد، اظهار داشت: حتما دشمنان به دنبال این هستند که خدشه ای وارد کنند؛ اینکه بگوییم این کار هیچ فایده‌ای نداشت درست نیست چرا که بالاخره 25 نفر از عزیزانمان را ازدست داده و 60 نفر مجروح دادیم که اینها مثل تیرهایی هستند که به قلب ما وارد شده است و ما این مجروحیت را داریم.

بیشتر بخوانید:

امیر موسوی:پاسخ هر تهدیدی را قاطعانه می دهیم

فرمانده کل ارتش تاکید کرد همان هایی که این زخم را به ما وارد کردند مطمئن باشند که ما ده‌ها برابر این زخم را به آنها وارد کرده‌ایم و خواهیم کرد.

سرلشکر موسوی گفت: دشمنان ما نباید از فرصتی که دست ما بالا می‌آید خوشحال باشند چرا که پتک هرچه بالاتر برود لاجرم با شدت بیشتری فرود خواهد آمد. برخی جاها ممکن است ما به مصلحت صبور باشیم و سر جای خود  ضربه را به آنها وارد کنیم اما در درون خود نیز باید این زخم را ترمیم کنیم و این کار را می کنیم.

وی تاکید کرد: ما از روزی که انقلاب پیروز شده درگیر دشمنان انقلاب اسلام بودیم و همیشه در برهه های مختلف ما روسفید و عزتمند بوده دشمنان ما ذلیل و خوار شدند و در این مرحله هم به زودی خواهید دید که این اتفاق می افتد.

فرمانده کل ارتش در پاسخ به سوالی بر این اساس که تروریست‌ها امروز به راحتی در سه مایلی آمریکایی‌ها زندگی می‌کنند و کارهای و برنامه‌ریزی‌های خود را انجام می‌دهند، گفت: آمریکایی‌ها و تروریست‌ها در یک جبهه قرار دارند.

وی در پایان تاکید کرد: ما برای دفاع از آرمان‌ها، حفظ امنیت و سرکوب کردن تهدیدات دشمنان خود احتیاج به اجازه گرفتن از هیچکس نداریم و بر اساس فرمان فرمانده کل معظم قوا عمل می‌کنیم و لا غیر.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.