×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2038600 - بازدید دریادار سیاری از ناوشکن سهند

به گزارش میلیتاری نیوز، به نقل از  روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیّاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در روز دوم حضور خود در منطقه یکم این نیرو (بندر عباس) صبح امروز(یکشنبه ۱۲ شهریور)  از پروژه‌های در حال ساخت و در دست تعمیر کارخانجات بازدید کرد.

دریادار سیاری ابتدا با حضور در محل پروژه ساخت ناوشکن جمهوری اسلامی ایران «سهند» روند اجرای طرح‌های جدید و قابلیّت‌های پیشرفته بر روی این ناوشکن را مورد ارزیابی قرار داد.

وی همچنین ضمن بررسی شرایط تکمیل سایر پروژه‌های در دست ساخت کارخانجات اعم از ناو موشک‌انداز سینا ۴ و ناو شیراز، از ناو پشتیبانی رزمی بندرعباس و زیردریایی نوح که مراحل تعمیرات اساسی را طی می‌کنند، بازدید کرد.

در حین بازدید امیر دریادار سیاری، ناخدایکم شیخی فرمانده کارخانجات نداجا در بندرعباس توضیحات جامع و دقیقی از اقدامات صورت گرفته در این کارخانجات ارائه کرد.

 فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در ادامه با حضور در ناوتیپ زیر سطحی منطقه یکم این نیرو ضمن دیدار با کارکنان این یگان از زیردریایی‌های کلاس کیلو (سنگین) و میدجت (سبک) بازدید و میزان آمادگی این شناورهای زیرسطحی را مطلوب ارزیابی کرد.

 اسکله بزرگترین ناو خاورمیانه مقصد نهایی بازدید امیر دریادار حبیب الله سیّاری بود که فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش طیّ آن از قسمت‌های مختلف ناو بالگرد بر «خارگ» بازدید کرد.

 گفتنی است در طول این بازدید، امیر دریادار اشکان فرمانده قرارگاه مقدم و ناوگان جنوب نداجا، معاون‌های عملیات، طرح و برنامه، آماد و پشتیبانی، فرمانده فنی، رئیس مرکز ساخت شناور و فرماندهان مناطق یکم و سوم نیروی دریایی راهبردی ارتش امیر دریادار سیاری را همراهی کردند.

بازدید از صنایع دریایی شهید درویشی وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلّح از دیگر برنامه های فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش درمدت حضور در بندرعباس خواهد بود.

  1. محمد

    جای خجالت داره که ناوشکن سهند الان چندین ساله که داره خاک میخوره و عمر مفیدشو داره تو اسکله سپری میکنه
    نمیدونم الان دارن چیکار میکنن که فک نکنم تا ۴ سال اینده هم از این ناوشکن بهره برداری بشه.
    واقعا نمیدونم با این سرعت ساخت ادوات با این وضع موجود چطور میتونیم ادعای داشتن نیروی دریایی راهبردی داشته باشم؟
    از زیردریایی فاتح که با شروع دولت اقای روحانی که جزو الویت های ۹۰ روزه وزارت دفاع برای تحویل بود الان از روش ۴ سال گذشته و بازهم خبری از فاتح نیست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.