×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2196641 - امیر حاتمی:‌ نیازهای دفاعی کشور را خودمان تولید می‌کنیم

به گزارش میلیتاری نیوز به نقل از ميليتاری نيوز، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه در ادامه برنامه‌های خود به کشور آذربایجان از دانشگاه فرماندهی و ستاد این کشور بازدید کرد. امیر سرتیپ حاتمی در ادامه دیدار با مقامات سیاسی و نظامی کشور آذربایجان، در روز دوم سفر خود با حضور در دانشگاه فرماندهی و ستاد کشور آذربایجان در جریان روند فعالیت‌های این دانشگاه قرار گرفت.

در همین رابطه:

دیدار وزیر دفاع با رییس جمهور آذربایجان+عکس

در بدو ورود وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران، رئیس دانشگاه فرماندهی و ستاد کشور آذربایجان با ارائه گزارش میلیتاری نیوز به نقل ازی از فرآیند آموزش‌های ارائه به دانشجویان این دانشگاه نظامی، به تجارب ارزنده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از رهگذر جنگ تحمیلی عراق علیه ایران  و مبارزه با تروریسم اشاره کرد.

سپهبد حیدر پیری‌اف خواستار بهره‌مندی هر چه بیشتر از تجارب جمهوری اسلامی ایران در ارتقاء سطح دانش نظامی دانشگاه شد و اظهار امیدواری کرد که در آینده بین دانشگاه‌های نظامی دو کشور مناسبات تنگاتنگی ایجاد شود.

در همین رابطه:

امیر حاتمی به جمهوری آذربایجان سفر کرد

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران نیز با اشاره به دیدارهای ارزشمند خود با رئیس جمهور، نخست وزیر و وزیران دفاع و صنایع دفاعی این کشور، از انسجام مطلوب ارتش آذربایجان اظهار خرسندی کرد و اظهار داشت: سوابق و پیوستگی‌های فرهنگی، دینی، تاریخی و تمدنی بسیار دو کشور زمینه‌ساز توسعه روابط نیروهای مسلح ایران و آذربایجان‌ خواهد شد.

امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به تجارب ارزنده جمهوی اسلامی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس و مبارزه با ترویسم و رفع تحریم‌های شکننده علیه ملت ایران افزود: بحمدالله جمهوری اسلامی ایران توانست تمام تحریم‌ها را پشت سر گذاشته و امروز همه نیازمندی‌های نیروهای مسلح‌مان در داخل کشور و به وسیله نیروهای مسلح تولید می‌شود.

امیر حاتمی تأکید کرد: آماده‌ایم که این تجارب گرانقدر را در اختیار کشور دوست و برادر جمهوری آذربایجان قرار دهیم.در پایان این دیدار نماد آکادمی نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان و وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران به رسم یادبود اهدا و تبادل شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.