×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

سمیر قناطر در حمله موشکی جنگنده های اف 15  رژیم صهیونیستی - اطلاعات جدید از چگونگی شهادت سمیر قنطار / شهادت سمیر قنطار توسط 4 موشک اسپایس

 

شهادت سمیر قنطار توسط 4 تن مواد منفجره 

 

  

میلیتاری نیوزشهید «سمیر قنطار» آزاده شهید لبنانی امروز در جمع کثیری از مردم و اعضای مقاومت در ضاحیه جنوبی بیروت تشییع و به خاک سپرده شد.

شهید سمیر قنطار شهید آزاده از زندان های رژیم صهیونیستی جمعه شب 20 دسامبر 2015 در حمله موشکی جنگنده های رژیم صهیونیستی به جمع همرزمان شهید خود پیوست.

در حمله جمعه شب جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ساختمانی در حومه دمشق، علاوه بر شهید قنطار تعدای از رزمندگان حزب‌الله  به شهادت رسیدند. جنگنده‌های ارتش اسرائیل ظاهرا از داخل مرزهای اشغالی به سمت ساختمان محل سکونت شهید قنطار شلیک کرده و وی را به شهادت رسانده اند .

در نتیجه حمله موشکی رژیم صهیونیستی که با جنگنده‌های اف 15 اسرائیلی صورت گرفت، ساختمان محل استقرار سمیر قنطار با 4 تن مواد منفجره که از طریق 4 موشک هوشمند رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته بود، به صورت کامل تخریب شد.

دیده بان های سوری این جنگده ها را رصد کرده اند که بدون عبور از خطوط آتش بس در جولان اقدام به شلیک 4 موشک پیشرفته اسپایس 2000 کردند که این موشک پس از طی مسیر 90 کیلومتری به هدف اصابت کردند. 

متاسفانه رادارهای ارتش سوریه تنها توانستند در فاصله 15 کیلومتری این موشک ها را شناسایی کنند. این برای اولین بار است که رژیم صهیونیستی اقدام به شلیک موشک به مناطق سوریه از آسمان سرزمین‌های اشغالی در 90 کیلومتری مناطق هدف کرده و حریم هوایی طرف مقابل را از طریق جنگنده‌های خود نقض نکرده است. 

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.