×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2210795 - استعفای نخست وزیر تشکیلات خودگردان

به گزارش ميليتاری نيوز، رامی الحمد الله استعفای خود از نخست وزیری تشکیلات خودگردان را به ابومازن رسماً اعلام کرد.

این اقدام الحمدالله در پی تصمیم جنبش فتح به ریاست ابومازن برای تشکیل دولتی بدون اجماع و توافق ملی فلسطینی صورت گرفته است که انتقاد گروه‌های مختلف را به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید:

لیبرمن: اسرائیل باید به ترورهای هدفمند بازگردد

اتهام‌زنی اسرائیل به ایران درباره پرتاب موشک به جولان

توطئه تازه امارات برای تحویل املاک فلسطینیان به رژیم‌صهیونیستی

کمیته مرکزی جنبش فتح در نشست خود به ریاست ابومازن در مقر ریاست تشکیلات خودگردان در رام الله اشغالی تشکیل دولتی با حضور گروه‌های سیاسی متشکل از گروه‌های سازمان آزادیبخش و شخصیت‌های مستقل را توصیه کرده بود.

بر اساس بیانیه جنبش فتح، این کمیته همچنین تشکیل کمیته‌ای از سوی کمیته مرکزی را برای آغاز گفت‌وگو و رایزنی با گروه‌های عضو سازمان آزادیبخش فلسطین توصیه کرده است.

پافشاری جنبش فتح بر تشکیل این دولت بدون حرکت در راستای آشتی فلسطینی در حالی است که گروه‌هایی در سازمان آزادیبخش تاکید کرده‌اند در هر دولتی که بدون توافق ملی تشکیل شود، شرکت نخواهند کرد.

خبر دیگر اینکه شبکه المیادین گزارش داد نظامیان رژیم اشغالگر قدس به سمت شهروندان در شمال غربی نوار غزه تیراندازی کردند، قرار است راهپیمایی دریایی دیگری برگزار شود.

علاوه بر این راهپیمایی، جمعه‌های هر هفته مناطق مرزی نوار غزه و سرزمین های اشغالی ۱۹۴۸ شاهد برگزاری راهپیمایی‌های بازگشت است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.