×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2107887 - آمریکا: اگر جنگ رخ دهد کره شمالی نابود می شود

به گزارش  ميليتاری نيوز به نقل از خبرگزاری فرانسه، نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل متحد به منظور بررسی جدیدترین آزمایش موشکی کره شمالی بامداد پنج شنبه برگزار گردید.

در همین راستا، «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل با درخواست از تمام کشورها برای قطع روابط با پیونگ یانگ، مدعی شد که «اگر جنگ رخ دهد، کره شمالی کاملا نابود می‌شود».

وی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به همتای چینی خود گفته است که پکن باید تامین نفت برای کره شمالی را پایان دهد.

سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد با اشاره به آزمایش موشک بالستیک پیونگ یانگ در روز سه شنبه خطاب به اعضای شورای امنیت سازمان ملل مدعی شد: «ما هرگز قصد راه اندازی جنگ با کره شمالی را نداشته ایم و امروز نیز چنین قصدی نداریم. [اما] اگر جنگی به راه بیفتد، علت آن تداوم اقدامات تجاوزکارانه ای است که روز گذشته یک نمونه از آن را شاهد بودیم».

در همین حال، نماینده چین در سازمان ملل بر حل مسالمت آمیز بحران کره شمالی تاکید کرد.

لازم به ذکر است که کره شمالی روز سه شنبه با آزمایش موشک «هواسانگ ۱۵» اعلام کرد که تمام سرزمین آمریکا را زیر چتر موشکی خود قرار داده است.

  1. امیر

    اگر جنگی رخ دهد قطعا کره شمالی نابود خواهد شد اما
    قطعا هم بزرگترین تلفات و نابودی تاریخ ایالات متحده رخ خواهد و امریکا را چندید دهه به عقب میبرد . وقتی که دو کلاهک اتمی بر فراز دو ناوگان هواپیما بر ایالات متحده در دریای ژاپن منفجر بشه و یک کلاهک بر سر سئول بیچاره یکی هم بر سر توکیو و مابقی هم کل پایگاه های نظامی امریکا در شرق اسیا … دیگه باید گفت خداحافظ ابرقدرت اول دنیا …. البته این جنگ تا قبل از 2020 هست . اگر بعد از اون باشه شاید در کنار اینها باید گفت بای واشنگتن سیتی بای نیویورک و…

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.