×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2098767 - آماده باش «گنبد آهنین» رژیم صهیونیستی

به گزارش میلیتاری نیوز، به نقل از «آناتولی»، کانال دوم تلویزیون اسرائیل، دیروز گزارش داد که ارتش در حالت آماده‌باش قرار گرفته و سامانه‌های «گنبد آهنین» و دیگر سامانه‌ها را در مناطق مختلف (در سرزمین‌های اشغالی) مستقر کرده است.

تلویزیون اسرائیل گزارش داد که جبهه داخلی و ارتش از بیم وخیم‌شدن اوضاع امنیتی، در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.

این منبع تصریح کرد، آماده‌باش ارتش اسرائیل در پی تشدید تنش امنیتی در مرزها با نوار غزه، که در نتیجه انفجار تونلی زیرزمینی در مرزهای این باریکه در دوشنبه گذشته بوده است و نیز هشدارهای گروه‌های فلسطینی درباره انتقام از این حمله، صورت گرفته است.

طبق این گزارش، ارتش اسرائیل همچنین از واکنش احتمالی سوریه یا جنبش حزب‌الله لبنان به حمله اخیر جنگنده‌های این رژیم به مواضعی در سوریه، نگران است و احتمال تنش در جولان اشغالی را پیش‌بینی می‌کند.

منابع امنیتی لبنان، عصر چهارشنبه گزارش دادند که هواپیماهای جنگی اسرائیل بعد از پروازهای گسترده در آسمان لبنان، به مواضعی در داخل سوریه حمله کردند.

منابع رسانه‌ای گزارش دادند که در پی حملات هوایی اسرائیل به مواضعی در ریف دمشق( جنوب) و حمص، صداهای انفجار در «جرود راس بعلبک»، «الفاکهه»، «العین» و شمال «بعلبک« در شرق لبنان (مرزهای مشترک لبنان و سوریه) شنیده شد.

گفتنی است که وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، دوشنبه گذشته گزارش داد که در پی بمباران تونلی در مرزهای غزه توسط جنگنده‌های اسرائیلی، ۷ فلسطینی شهید و ۱۱ تن دیگر مجروح شدند.

به دنبال این حمله جنگنده‌های اسرائیلی، شاخه‌های نظامی گروه‌های حماس و جهاد اسلامی این رژیم را به واکنشی تند تهدید کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.