×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

به گزارش میلیتاری نیوز، نیروهای جبهه مقاومت پس از آزادسازی کامل شهر دیرالزور، از صبح امروز عملیاتی گسترده ای را علیه تروریست های داعش در حومه شمال شرق شهر دیرالزور برای پاکسازی محله « حویجه قاطع» انجام دادند.

نیروهای جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین چند ساعته در نهایت با عقب راندن تروریست های داعش توانستند این محله را به کنترل خود درآورند؛ در جریان این عملیات حدود ۶۰ تروریست کشته و زخمی شدند.

در این عملیات،  ۲۰ تن دیگر از تروریست های داعش سلاح های خود را بر زمین گذاشتند و خود را به نیروهای جبهه مقاومت تسلیم کردند. با پاکسازی محله « حویجه قاطع»، حومه شهر دیرالزور هم به طور کامل پاکسازی شد.

2099929 - آخرین پایگاه داعش در حومه شهر دیرالزور هم آزاد شد + نقشه میدانی

از دقایقی قبل هم نیروهای جبهه مقاومت عملیات پاکسازی  منطقه « الجنینه» را  در شرق رود فرات آغاز کردند؛ همزمان یگان موشکی و جنگنده های روسی به شدت در حال هدف قرار دادن مواضع تروریست ها در این منطقه هستند.

با پاکسازی منطقه « الجنینه»، علاوه بر تامین امنیت مواضع نیروهای جبهه مقاومت در شرق رود فرات، از نفوذ مجدد تروریست ها به داخل شهر دیرالزور جلوگیری می شود؛ عملیات جست و جوی خانه به خانه و کشف هسته های خاموش گروه تروریستی داعش هم در مناطق تازه آزاد شده شهر دیرالزور ادامه دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.