×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

به گزارش ميليتاری نيوز، تازه‌ترین خبرها از جنوب سوریه حاکی است، عملیات نیروهای سوری علیه هسته‌های خاموش گروه تروریستی داعش در محور شمالی و شرق استان سویداء همچنان ادامه دارد.

بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده، چند گروه دیگر از نیروهای ارتش و دفاع مردمی شامل «گروه‌های ۱۰، ۴، ۱۱ و ۱۵، نیروهای محلی السویداء و شماری از نیروهای وابسته به سرهنگ النمر» به مناطق مرکزی استان سویداء اعزام‌شده‌اند تا عملیات علیه عناصر تروریستی داعش را با پشتیبانی جنگنده‌های روسی انجام دهند.

2310435 - آخرین تحولات میدانی جنوب سوریه/ صهیونیست‌ها چند هزار تروریست را در مرزهای جولان اشغالی درمان کردند؟ + نقشه میدانی و تصاویر

2310438 - آخرین تحولات میدانی جنوب سوریه/ صهیونیست‌ها چند هزار تروریست را در مرزهای جولان اشغالی درمان کردند؟ + نقشه میدانی و تصاویر

2310437 - آخرین تحولات میدانی جنوب سوریه/ صهیونیست‌ها چند هزار تروریست را در مرزهای جولان اشغالی درمان کردند؟ + نقشه میدانی و تصاویر

در حال حاضر، یگان‌های موشکی و توپخانه‌ای به‌شدت مواضع گروه‌های تروریستی داعش را در مناطق شمالی و شرقی استان سویداء ازجمله «طربا، رامی و الکراع» هدف قرار می‌دهند و خسارت‌های سنگینی به آنان وارد کرده‌اند.

به گفته منابع میدانی، حدود هزار و ۷۰۰ کیلومترمربع از مناطق شمالی و شرقی استان سویداء و بخش جنوب غرب استان دمشق ازجمله «تل صعد، الطمثونه، الاشرفیه، العوره، وادی الرمیلات، حباریه، تلول الصفا، ارض الکراع» آلوده به هسته‌های خاموش داعش است.

2310439 - آخرین تحولات میدانی جنوب سوریه/ صهیونیست‌ها چند هزار تروریست را در مرزهای جولان اشغالی درمان کردند؟ + نقشه میدانی و تصاویر

هسته‌های خاموش گروه تروریستی داعش در روزهای گذشته با حمایت نیروهای آمریکایی در پایگاه التنف (جنوب استان حمص) در چندین مرحله به مواضع نیروهای ارتش سوریه در استان السویداء حمله کردند و خسارت‌های مالی و جانی فراوانی برجای گذاشتند.

از شمال غرب استان قنیطره خبر می‌رسد، عناصر تروریستی همچنان در شهرک‌های «بئر العجم و بریقه» حضور دارند و مذاکرات آنان با دولت سوریه برای چگونگی تخلیه مناطق اشغالی ادامه دارد.

2310440 - آخرین تحولات میدانی جنوب سوریه/ صهیونیست‌ها چند هزار تروریست را در مرزهای جولان اشغالی درمان کردند؟ + نقشه میدانی و تصاویر

خبرها از مرزهای مشترک با جولان اشغالی حاکی است، رژیم صهیونیستی در حال برچیدن بیمارستان‌های میدانی است و در حال انتقال کادرهای پزشکی خود به فلسطین اشغالی است؛ پیش‌تر این بیمارستان‌ها برای درمان عناصر تروریستی در جنوب سوریه راه‌اندازی شده بود.

به گزارش ميليتاری نيوز، رژیم صهیونیستی در سال‌های گذشته در جریان جنگ علیه دولت سوریه، حدود ۶ هزار و ۸۴۰ تن از عناصر تروریستی مجروح را در این بیمارستان‌های میدانی درمان و معالجه کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.