×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2079558 - کلینتون: ترامپ، آمریکا را حقیر و نادان نشان می‌دهد

به گزارش میلیتاری نیوز، «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه پیشین آمریکا ضمن انتقاد از نحوه تعامل «دونالد ترامپ» ‌رئیس جمهور این کشور با موضوعات ایران و کره شمالی، گفت تهدید وی برای خارج شدن از توافق هسته‌ای «خطرناک» است.

کلینتون طی گفت‌وگو با شبکه خبری «سی‌ان‌ان» – که مصاحبه کامل آن روز یکشنبه پخش خواهد شد – با اینکه تمام شواهد نشان دهنده پایبندی ایران به تعهداتش است، اما اصرار ترامپ برای تایید نکردن این امر، آمریکا را «حقیر و نادان» نمایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه ترامپ در حال تضعیف اعتبار وعده‌های آمریکا به دیگر کشورها است، گفت تایید نکردن پایبندی ایران به توافق هسته‌ای، به نفع تهران است.

این مقام سابق آمریکایی تاکید کرد: « این (عدم تایید) بد است، نه فقط برای منافعی که این وضعیت خاص (توافق هسته‌ای) دارد بلکه پیامی به دنیا می‌فرستد که آمریکا بر سر حرفش نمی‌ماند.»

کلینتون همچنین با بیان اینکه لحن اظهارات ترامپ درباره کره شمالی، متحدان آمریکا را به لرزه انداخته، افزود: «اکنون یک رقابت تسلیحاتی خواهیم داشت، یک رقابت تسلیحات هسته‌ای در شرق آسیا. ژاپنی‌ها که اکنون موشک‌های کره شمالی بالای سرشان پرواز می‌کند، دیگر به آمریکا اطمینان نخواهند کرد.»

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.