×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

849934 - پیام تبریک به وزیر آل سعود را همراه با پیکر شهدای یمنی می‌فرستادید

پیام تبریک به وزیر آل سعود را همراه با پیکر شهدای یمن می‌فرستادید

 

سردار محمد باقرزاده مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح  با انتقاد از پیام تبریک محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به وزیر امور خارجه جدید آل سعود، گفت: اگر یکی از عزیزان آقای ظریف در یمن بود و خدای ناکرده توسط آل سعود‌ به شهادت می‌رسید، آیا باز هم به دلیل عرف دیپلماتیک چنین پیامی را صادر می‌کرد؟‌

 

وی افزود: آیا دستگاه دیپلماسی کشورمان در تشخیص عزت‌، حکمت و مصلحت ناتوان است‌؟ آیا مصالح انقلابی‌‌ کشورمان و عزت ملی و حکمت‌های اداره دستگاه دیپلماسی‌ کشورمان چنین اقتضاء می‌کند‌ که برای جنایتکاران آل سعود پیام تبریک صادر کنیم؟ آن هم در شرایطی که مردم مظلوم یمن به جمهوری اسلامی ایران چشم امید بسته‌اند و هر روز ‌ده‌ها زن و کودک بیگناه و دیگر شهروندان یمنی در خاک‌و‌خون می‌غلطند.

 

مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه من دیپلمات نیستم اما به عنوان یک پاسدار انقلاب اسلامی وظیفه دارم این نکته را به آقای ظریف یادآوری کنم، اظهار داشت: اگر می‌دانستم شما اصرار داشتید و می‌خواستید پیام تبریک برای وزیر جدید خارجه آل سعود ارسال کنید،‌ به شما پیشنهاد‌ می‌دادم‌ این پیام تبریک را همراه با پیکرهای سه شهید یمنی که اخیرا بر اثر شدت جراحات بمباران‌های آل سعود در بیمارستان‌های تهران به شهادت رسیده‌اند، ارسال فرمایید. پیکرهایی که ما تا کنون طی دو مرحله اعزام با هواپیما نتوانستیم آنها را به ‌وطنشان برگردانیم‌.

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.