×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

به گزارش ميليتاری نيوز، آخرین تحولات میدانی از جنوب شرق فرودگاه ابوظهور حاکیست، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت پس از چند روز هشدار و فرصت به گروه های تروریستی، عملیات را در جنوب غرب استان حلب (محور شماره یک در نقشه میدانی) دوباره از سر گرفتند.

نیروهای سوری و مقاومت در یک هفته گذشته در چند مرحله این فرصت را در اختیار گروه های تروریستی قرار دادند تا از جنوب استان حلب خارج شوند اما با بی توجهی آنان، عملیات برای محاصره تروریست ها آغاز شد.

در حال حاضر، فاصله با شهرک «عقله بویدر» ۳ کیلومتر است و اگر نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه بتوانند خود را به این شهرک برسانند، عناصر تروریستی در مساحتی هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربعی در جنوب استان حلب و شمال شرق استان حماه محاصره می شوند.

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، عملیات در جنوب غرب استان حلب از ساعتی قبل آغاز شد و نیروهای سوری و مقاومت با عقب راندن تروریست ها توانستند خود را از شهرک «ام سنابل» به ورودی شهرک «قیطل» برسانند.

2170432 - پایان اولتیماتوم جبهه مقاومت به گروه‌های تروریستی در جنوب حلب/ یک قدم تا محاصره تروریست‌ها در مساحت هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربعی/ انهدام مرکز فرماندهی تحریر الشام در شمال حماه با هلاکت ۲۲ فرمانده میدانی +نقشه میدانی
** برای مشاهده بهتر جزییات و اندازه اصلی نقشه روی آن کلیک کنید**

یک منبع میدانی از شکست سنگین عناصر تروریستی در این محور خبر داد و گفت: اگر نیروهای مقاومت و ارتش سوریه شهرک «قیطل» را به کنترل خود در بیاورند، تروریست ها در جنوب استان حلب و شمال شرق استان حماه به طور کامل محاصره می شوند.

به گزارش ميليتاری نيوز، جنگنده های روسی هم از صبح امروز عملیات پشتیبانی هوایی از نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه را در جنوب غرب استان حلب و جنوب استان ادلب آغاز کردند و موفق به انهدام چندین پایگاه و انبارهای تسلیحاتی تروریست ها در این محور ها شدند.

جنگنده های روسی در عملیات امروز یک شکار بزرگ هم به دست آوردند و توانستند مرکز فرماندهی تروریست های «تحریر الشام» را در شهر «کفرزیتا» در شمال استان حماه منهدم کنند. در این عملیات ۶۰ تن از تروریست کشته و زخمی شدند.

2170390 - پایان اولتیماتوم جبهه مقاومت به گروه‌های تروریستی در جنوب حلب/ یک قدم تا محاصره تروریست‌ها در مساحت هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربعی/ انهدام مرکز فرماندهی تحریر الشام در شمال حماه با هلاکت ۲۲ فرمانده میدانی +نقشه میدانی
** برای مشاهده بهتر جزییات و اندازه اصلی نقشه روی آن کلیک کنید**

براساس اطلاعات به دست آمده، در عملیات امروز جنگنده های روسی ۲۲ فرمانده میدانی ارشد گروه تروریستی «تحریرالشام» به هلاکت رسیدند که اکثریت آنان تابعیت کشورهای عربی منطقه را داشتند.

همزمان جنگنده های روسی و سوری مواضع تروریست ها را در استان ادلب هم هدف قرار دادند و چند پایگاه آنان را در شهرهای «دقتفا و معرشورین» هدف قرار دادند. در این عملیات چند کارگاه ساخت مواد منفجره تروریست ها هم منهدم شد.

امروز رسانه های گروه تروریستی داعش از حملات گسترده علیه نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه در شمال شرق استان حماه خبر دادند و مدعی شدند چندین شهرک از کنترل نیروهای مقاومت خارج شده است.

2170461 - پایان اولتیماتوم جبهه مقاومت به گروه‌های تروریستی در جنوب حلب/ یک قدم تا محاصره تروریست‌ها در مساحت هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربعی/ انهدام مرکز فرماندهی تحریر الشام در شمال حماه با هلاکت ۲۲ فرمانده میدانی +نقشه میدانی
** برای مشاهده بهتر جزییات و اندازه اصلی نقشه روی آن کلیک کنید**

یک منبع میدانی در گفت و گو با ميليتاری نيوز به خبر رسانه های حامی داعش اشاره کرد و گفت: خبر اشغال شهرک های «ابوعلیج، ربیع الحوا، جب الغضب و…» در شمال شرق استان حماه کذب محض است و این جوسازی های رسانه ای بیشر یک جنگ روانی برای فرار از واقعیت های میدانی منطقه است که در آینده نزدیک ۱۸۰ درجه تغییر می کند.

این منبع میدانی در خصوص آنچه که کند شدن عملیات نیروهای جبهه مقاومت در جنوب غرب استان حلب گفته می شود، افزود: مرحله نخست عملیات در جبهه های حلب _ادلب و حماه به طور کامل با موفقیت به پایان رسیده و نیروهای مقاومت در حال برنامه ریزی برای آغاز مرحله دوم عملیات هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.