×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

valfajr - والفجر جدیدترین اژدر ساخت ایران

 

 والفجر جدیدترین اژدر ساخت ایران

 

اژدر پیشرفته والفجر جدیدترین اژدر ساخت جمهوری اسلامی ایران است. این اژدر هوشمند، ضد رادار،ضد جنگ الکترونیک, سرعت زیاد و سرجنگی با قدرت انفجاری محیب و تخریب بسیار بالا شناورهای بزرگ دریایی را هدف قرار داده و منهدم نماید.

اژدر پیشرفته والفجر بیشترین کاربرد را در زیر دریایی ها دارد با استفاده از رادار و سونار قادر است اهداف را شناسایی و به صورت هوشمند مورد تعقیب قرار داده و با قدرت تخریب بسیار زیاد آن را منهدم کند.

پیش از رونمایی از اژدر پیشرفته والفجر قویترین و پیشرفته ترین اژدر ایران حوت بود که باید منتظر بود تا مشخصات اژدر والفجر اعلام شود تا بتوانیم مقایسه کاملی بین اژدر حوت و اژدر والفجر داشته باشیم.

هنوز اطلاعاتی از برد اژدر والفجر همچنین قدرت انفجار یا سر جنگی و دیگر ویژگی ها اعلام نشده است.

از ویژگی‌های دیگر اژدر والفجر می توان به زمان کوتاه آماده‌سازی جهت شلیک و سرعت در هدف گیری شناور ها توسط یگان‌های شلیک‌کننده نام برد که موجب سرعت عمل و واکنش سریع یگان‌های رزمی سطحی و زیر سطحی نیروی‌های دریایی ارتش و سپاه جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

اژدر پیشرفته والفجر که به دست متخصصان صنایع دریایی وزارت دفاع به تولید شده است که در مقایسه با اژدرهایی که تاکنون مورد استفاده قرار گرفته بود از برد و دقت و قدرت انفجار و تخریب بالاتر و مناسب تر، برخوردار است.

 فیلم شلیک و انهدام کشتی توسط اژدر والفجر

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.