×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

سرویس دنیا ميليتاری نيوز – در تازه‌ترین تحولات میدانی استان دمشق، یگان های توپخانه و موشکی ارتش سوریه در آستانه شروع عملیات پاکسازی غوطه شرقی، مواضع گروه های تروریستی را به شدت در شهرک های «دوما، عربین، حرستا، جوبر» و مزارع  «الریحان» هدف قرار دادند.

جنگنده های روسی هم در ۲۴ ساعت گذشته، پایگاه های تروریست ها را در مناطق مختلف غوطه شرقی هدف قرار دادند؛ در حملات توپخانه ای و هوایی، چند پایگاه و انبار مهمات  تروریست ها منهدم شد.

2197116 - هلاکت ۲۱ فرمانده میدانی گروه‌های تروریستی در غوطه شرقی/ فرصت ۳ روزه داعش به تروریست‌های جبهه النصره در اردوگاه یرموک + نقشه میدانی و تصاویر
**نقشه میدانی غوطه شرقی دمشق**
**برای مشاهده اندازه اصلی، روی نقشه کلیک کنید**

گروه‌های تروریستی به هلاکت بیش از ۱۰۰ تن از عناصر خود در جریان حملات هوایی و توپخانه ای اعتراف و اعلام کردند دهها تن دیگر هم در این حملات مجروح شدند. در میان لیست کشته شدگان تروریست ها نام ۲۱ فرمانده میدانی آنان هم دیده می شود.

براساس اطلاعات به دست آمده، گروه های تروریستی در ۲۴ ساعت گذشته با حملات خمپاره ای، مناطق مسکونی شهر دمشق را بیش از ۷۰ مرده هدف قرار دادند که منجر به شهادت ۷ تن از شهروندان و زخمی شدن ۴۵ تن دیگر شد.

2197120 - هلاکت ۲۱ فرمانده میدانی گروه‌های تروریستی در غوطه شرقی/ فرصت ۳ روزه داعش به تروریست‌های جبهه النصره در اردوگاه یرموک + نقشه میدانی و تصاویر
**مجروحان حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها**

در این حملات، خسارت های زیادی به اموال مردم در مناطق «باب شرقی، برامکه، المزه، عباسیین، باب السلام، جرمانا، التحریر و الامویین» وارد شد و دهها خودرو، خانه و فروشگاه آسیب جدی دیدند؛ در این حملات خسارت هایی هم به چند کلیسا در منطقه «باب شرقی» وارد آمد.

2197121 - هلاکت ۲۱ فرمانده میدانی گروه‌های تروریستی در غوطه شرقی/ فرصت ۳ روزه داعش به تروریست‌های جبهه النصره در اردوگاه یرموک + نقشه میدانی و تصاویر
**خسارت‌های حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها**

از حومه جنوبی شهر دمشق هم خبر می رسد، پیشروی گروه تروریستی داعش در شرق اردوگاه یرموک ادامه دارد و گروهی از تروریست های جبهه النصره در میدان «الریجه» و ساختمان های حومه محاصره شده اند.

گروه تروریستی داعش به عناصر تروریستی جبهه النصره فقط ۳ روز فرصت داد تا خود را در اردوگاه یرموک تسلیم کنند؛ براساس اعلام منابع میدانی گروه تروریستی داعش در تلاس است شهرک‌های «ببیلا و یلدا» را هم به اشغال خود در بیاورد.

2197119 - هلاکت ۲۱ فرمانده میدانی گروه‌های تروریستی در غوطه شرقی/ فرصت ۳ روزه داعش به تروریست‌های جبهه النصره در اردوگاه یرموک + نقشه میدانی و تصاویر
**خسارت حمله خمپاره‌ای تروریست ها**

به گزارش میلیتاری نیوز به نقل از ميليتاری نيوز، در جریان درگیری های یک هفته گذشته در جنوب شهر دمشق، بیش از ۱۵ تن از سرکرده های برجسته گروه تروریستی جبهه النصره از جمله «ابوطالب یلدا، ابو مصعب، ابو فاروق و ابوالزبیر حجیره» به هلاکت رسیدند.

در حال حاضر، ۶۵ درصد اردوگاه یرموک تحت اشغال گروه تروریستی داعش است و حدود ۲۰ درصد از مساحت این ارودگاه در تصرف عناصر تروریستی جبهه النصره قرار دارد؛ ارتش سوریه و نیروهای مقاومت فلسطین هم ۱۵ درصد این اردوگاه را تحت کنترل دارند.

به گزارش میلیتاری نیوز به نقل از ميليتاری نيوز، ۱۲۵ کیلومتر مربع از غوطه شرقی دمشق تحت اشغال گروه های تروریستی است و نیروهای تحت فرمان سرتیپ «سهیل النمر» به همراه یگان های نظامی گارد ریاست جمهوری و دفاع ملی سوریه در حومه پایتخت مستقر شده اند و در انتظار فرمان شروع عملیات هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.