×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

به گزارش میلیتاری نیوز؛ آخرین تحولات میدانی از شرق استان رقه حاکیست، عملیات نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت برای رسیدن به مرزهای اداری استان دیرالزور از این محور ادامه دارد و در جدیدترین پیشروی های مناطق «السلام علیکم و دلحه» از اشغال عناصر تروریستی داعش خارج شد.

با پاکسازی های صورت گرفته نیروهای متحد خود را از محور شمالی به رود فرات رساندند و به ۷.۵ کیلومتری مرزهای اداری استان دیرالزور رسیدند و ارتباط نیروهای دموکراتیک کرد در جنوب شهر الرقه با حومه مناطق رود فرات و استان دیرالزور قطع شد.

2000403 - نیروهای جبهه مقاومت به ۷.۵ کیلومتری دیرالزور رسیدند+ نقشه میدانی

با احتساب پیشروی های ۴۸ ساعت گذشته، در حال حاضر فاصله نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه از شهرک «السلام علیکم» تا شهر دیرالزور، مرکز استان دیرالزور به۶۶ کیلومتر کاهش پیدا کرد.

یگان توپخانه، موشکی و جنگنده های ارتش سوریه به شدت در حال هدف قرار دادن مواضع تروریست ها در عمق مناطق شرقی استان رقه هستند و تاکنون تعدادی از خودروهای نظامی آنان منهدم شده است. پاکسازی مناطق «حویجان سنان، ارحبی، رجم هارون، خلف کبیت، ایستگاه آب، وادی غدران و وادی جلت در دستور کار قرار دارد.

2000404 - نیروهای جبهه مقاومت به ۷.۵ کیلومتری دیرالزور رسیدند+ نقشه میدانی

در یک هفته گذشته مناطق راهبردی «الدخیله، دلحه، سبخاوی، رجم الاسود، بیرابوطابات،دبیسان، رجم الشیح، الخلاء، الزمله، الزمله شرقی، وادی سوح القادر و هابل الرمان» از وجود عناصر تروریستی داعش پاکسازی شده تا مجموع مساحت آزاد شده در استان رقه به ۴۵ درصد افزایش یابد.

به گزارش میلیتاری نیوز، نیروهای جبهه مقاومت در شرق استان رقه تاکنون موفق به مسدود کردن مسیر نیروهای دموکراتیک کرد به سمت جنوب شده اند و تلاش می کنند از همین محور خود را به استان دیرالزور برسانند. از سویی رسیدن به منطقه راهبردی السخنه و محاصره تروریست ها در شرق استان حماه و شمال استان حمص هدف دیگر نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.