×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

f35 c - نخستین اسکادران جنگنده اف-۳۵ آمریکا آماده نبرد شد

 

نخستین اسکادران جنگنده اف-۳۵ آمریکا آماده نبرد شد 

 میلیتاری نیوز مرجع اخبار نظامی ایران

میلیتاری نیوز :وزارت دفاع آمریکا *پنتاگون* اعلام کرد که اولین اسکادران جنگنده های مدرن اف-۳۵ آماده به کار گیری و عملیات در میدان نبرد شده است.

به گزارش میلیتاری نیوز به نقل از رویترز، ژنرال جوزف دانفورد *فرمانده تفنگداران* دریایی آمریکا گزارش داد که تا حالا 10 فروند از جنگنده های مدرن اف-۳۵ از سوی کارخانه اسلحه سازی *لاکهید مارتین* ساخته شده و در اختیار نیروی هوایی ایالات متحده آمیریکا قرار گرفته است.

 میلیتاری نیوز مرجع اخبار نظامی ایران

ژنرال دانفورد قرار است در هفته های آینده به مقام فرماندهی کل ستاد مشترک ارتش آمریکا منصوب شود و جایگزین ژنرال مارتین دمپسی شود. بر این اساس پروژه ساخت جنگنده های مدرن اف-۳۵ تا حالا 391 میلیارد دلار برای کشور آمریکا هزینه دربر داشته و بعد از مدت ها انتظار و تاخیر های چند باره برای اولین بار عملیاتی شده است.

اما این در حالی است که 3 مدل مختلف از جنگنده های مدرن اف-۳۵ آمریکا از سال 2001 میلادی طراحی و تست شده و در حال تولید بوده است. قابل ذکر است جنگنده اف-۳۵ می تواند از یک باند بسیار کوچک تر و کوتاه تر از باندهای معمولی فرودگاه ها به پرواز در بیاید و مانند یک بالگرد به صورت عمود پرواز زمین بنشیند.

  میلیتاری نیوز مرجع اخبار نظامی ایران

این در حالی است که روسیه هم از امریکا عقب نمانده و دارای هواپیمای عمود پرواز yak-141 می باشد.

 

 جنگنده عمود پرواز روسیه,جنگنده عمود پرواز روسی,جنگنده های عمود پرواز روسیه,جنگنده عمود پرواز قاهر,جنگنده عمود پرواز روسیه,جنگنده عمود پرواز روسی,جنگنده های عمود پرواز روسیه,جنگنده عمود پرواز ساخت ایران,جنگنده عمود پرواز امریکا,جنگنده جدید عمود پرواز آمریکا

9031511013 - نخستین اسکادران جنگنده اف-۳۵ آمریکا آماده نبرد شد

جنگنده عمود پرواز ایران,جنگنده های عمود پرواز ایران,جنگنده عمود پرواز ساخت ایران,جنگنده عمود پرواز ایرانی,جنگنده عمود پرواز هاریر,جنگنده عمود پرواز ایرانی,جنگنده عمود پرواز ایران,جنگنده های عمود پرواز ایران,جنگنده عمود پرواز ساخت ایران,جنگنده عمود پرواز انگلیسی,

 

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.