×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

weapons supersonic glide boost - معرفی سلاح پیشرفته فراصوتی بوست گلاید

 

معرفی سلاح پیشرفته فراصوتی بوست گلاید

 

این تسلیحات جدیدترین میدان رقابت چین و ایالات متحده آمریکا در حوزه نظامی را تشکیل می دهند و جالب است بدانید که هیچکدام از این کشورها تا به امروز موفق به ساخت نمونه اولیه واقعی از این سلاح که بتواند با موفقیت عمل کند، نشده اند، اما هر دویشان در اوت سال ۲۰۱۴، نسخه های تهیه شده خود را مورد آزمایش قرار دادند.

تسلیحات بوست گلاید می توانند اهداف خود را با سرعت و اثرگذاری بالا هدف قرار دهند و در صورتی که یک نمونه عملیاتی از آنها ساخته شود قادر خواهند بود که در حین حرکت با سرعت ۵ برابر صوت به سوی اهداف مختلف شلیک کنند و با هر بار سوخت گیری هزاران مایل را طی نمایند.

این سلاح قادر است در مسیری حرکت کند که رهگیری آن برای سیستم های سپر موشکی بسیار دشوار است چراکه آن سیستم ها برای استفاده علیه موشک های بالستیک متعارف طراحی شده اند.

گلوله های بوست گلاید با سرعتی بسیار بالا و زاویه تخت (یا همان ۱۸۰ درجه) حرکت می کنند که رهگیری آنها برای تکنولوژی های فعلی سپر موشکی امری است دشوار.

این تسلیحات می توانند کلاهک های هسته ای را بهتر و سریع تر از هر چیز دیگری که تابحال ساخته شده حمل کنند و همین مساله باعث شده که کارشناسان نسبت به راه افتادن یک نبرد تسلیحاتی تازه با استفاده از آن ابراز نگرانی کنند.

 سلاح پیشرفته فراصوتی  سلاح پیشرفته فراصوتی بوست گلاید سلاح بوست گلاید  سلاح فراصوتی بوست گلاید  تسلیحات نظامی جدید تسلیحات نظامی جدید آمریکا  تسلیحات نظامی جدید ساخت امریکا  جدید ترین تسلیحات نظامی آمریکا  The introduction of advanced weapons supersonic glide boost  glide boost weapons supersonic glide boost  weapons glide boost

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.