×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

میلان - معرفی سلاح ضد تانک فرانسوی میلان

 

معرفی سلاح ضد تانک فرانسوی میلان 

 

 

میلیتاری نیوز : نسل جدید سامانه ی موشکی میلان که یک سامانه موشکی ضد تانک است که برای کشور های هند و فرانسه ساخته شده است . موشک میلان در حال حاضر در بیش از 40 کشور جهان مورد استفاده قرار می گیرد .

جدید ترین و پیشرفته ترین نوع این موشک مدل Milan ER می باشد که توسعه داده شده جهت پشتیبانی آتش در نبردهای زمینی برای نیروهای خودی می باشد .

مشخصات و ویژگی ها

میلان سلاحی پیاده نظام ، تاکتیکی ، دقیق و قابل حمل است . این موشک در برابر هدف های ثابت همچون پست های فرماندهی و استحکامات دفاعی و هدف های غیر ثابت همچون تانک ها و زره پوش ها قابل استفاده می باشد . 

سری جدید این موشک با قدرت تخریب و نیروی محرکه بالاتر و همچنین برد بیش تر به سلاحی پیشرفته و قابل اعتماد تبدیل شده است 

 

4300302681 - معرفی سلاح ضد تانک فرانسوی میلان

 

موشک میلان 

این موشک برای اولین بار در سال 2006 آزمایش شد . وزن هر موشک 13 کیلو گرم می باشد که می تواند از فاصله ی 3 کیلومتری اهداف را مورد هدف قرار دهد کلاهک یا سر جنگی این موشک قادر است در برابر زره های واکنشی به خوبی نفوذ کند و قابلیت نفوذ در سنگ و بتن مسلح به عمق سه متر را نیز دارا است که یکی از نقاط قوت این موشک به شمار می آید .

 

سکوی شلیک

 میلان برای اولین بار توسط پست شلیک دیجیتال راه اندازی شده است که این سکوی پرتاب 34 کیلوگرم وزن دارد و دارای یک شاخص زاویه و یک سیستم تصویر برداری حرارتی با ورودی ویدیویی می باشد . 

 

4430659301 - معرفی سلاح ضد تانک فرانسوی میلان

سیستم هدایت 

سلاح میلان به سیستم نیمه اتوماتیک خط دید (SACLOS) مجهز می باشد. سیستم (SACLOS) باعث افزایش دقت و همچنین کنترل بیش تر شخص استفاده کننده از این سلاح می شود . این سیستم همچنین باعث کاهش خطاهای احتمالی توسط انسان می شود و از خسارت های ناخواسته احتمالی جلوگیری به عمل می آورد . 

 

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.