×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

1804238 289 - مشارکت امارات در رزمایش مشترک اسرائیل – آمریکا

به گزارش میلیتاری نیوز، این پایگاه خبری همچنین به نقل از رادیو رژیم صهیونیستی نیز نوشت: رزمایش مشترک نظامی سالانه اسرائیل موسوم به ‘رد. فلاگ’ با مشارکت برخی همپیمانان در پایگاه هوایی ‘نیلیس’ در ایالت نوادا آمریکا از روز دوشنبه (دیروز) آغاز و تا ۲۶ ماه جاری میلادی ادامه خواهد داشت.
در این خبر آمده است که خلبان های شرکت کننده در این رزمایش، مهارت های خود را در زمینه رزم هوایی، هدف قراردادن اهداف زمینی و نیز شلیک موشک ٬به نمایش خواهند گذاشت.
امارات ۷۱ افزود: منابع رژیم صهیونیستی هفته گذشته در باره تایید یا تکذیب خبر مشارکت نیروی هوایی امارات در این رزمایش سکوت اختیار کردند اما خبرهای رسمی اعلام شده از سوی نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و نیز جوبایدن معاون رئیس جمهوری آمریکا٬ بر صحت این خبر تاکید دارد.
نتانیاهو بر شکل گیری جبهه ای با حضور برخی کشورها مثل امارات، مصر و اردن برای مقابله با تروریسم تاکید کرده و جوبایدن نیز در سفری که ماه مارس گذشته به ابوظبی داشت٬ بر گشایش جبهه همکاری بین کشورهای منطقه و رژیم صهیونیستی برای مبارزه با تروریسم تاکید کرده و گفته بود که کشورش و امارات به زودی در جنگ با تروریسم با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

وی پس از بیان این سخنان در ابوظبی٬ در مسیر بازگشت به فلسطین اشغالی سفر کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.