×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

به گزارش میلیتاری نیوز، آخرین خبرها از تحولات میدانی استان دیرالزور حاکیست، عناصر تروریستی داعش پس از ضد حملات و درگیری های سنگین موفق شدند با عقب راندن نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت، بخش های شرقی و مرکزی شهر المیادین را دوباره به اشغال خود درآورند.

تروریست های داعش در ضد حملات خود از چند خودروی انتحاری علیه نیروهای متحد استفاده کردند و با منفجر کردن آنان در نزدیکی نیروهای سوری و مقاومت موفق شدند راه را برای اشغال مجدد مناطق شرقی و مرکزی شهر المیادین باز کنند.

در حال حاضر، نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه تا مسجد «التوحید» در غرب شهر المیادین عقب نشینی کردند اما خود را برای انجام عملیات جدید و بازپس گیری مناطق اشغال شده در ساعات آینده آماده می کنند.

مجتمع های مسکونی حومه مسجد التوحید همچنان در کنترل نیروهای جبهه مقاومت است؛ در محور جنوب غرب شهر المیادین هم نیروهای متحد موفق شدند مواضع خود را در مزارع الخرافی به طور کامل تثبیت کنند؛ تلفات تروریست های داعش در ۱۲ ساعت گذشته به ۵۰ تن افزایش پیدا کرده است.

2074386 - عقب‌نشینی نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه از شرق و مرکز شهر المیادین/نیروهای کرد با پاس گل داعش شهرک «الصعوده» را به تصرف خود درآوردند + نقشه میدانی

یک منبع میدانی در گفت وگو با میلیتاری نیوز خبر محاصره شهر المیادین را توسط نیروهای جبهه مقاومت تکذیب کرد و گفت: نیروهای متحد با پشتیبانی جنگنده های روسی عملیات را برای پاکسازی کامل شهر در دستور کار قرار داده اند.

2074387 - عقب‌نشینی نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه از شرق و مرکز شهر المیادین/نیروهای کرد با پاس گل داعش شهرک «الصعوده» را به تصرف خود درآوردند + نقشه میدانی

از محور شرقی شهر دیرالزور هم خبر می رسد، درگیری نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه با تروریست های داعش در حومه شهرک «مراط» ادامه دارد؛ تروریست های داعش شب گذشته توانستند به این شهرک نفوذ کنند اما نیروهای مقاومت ظهر امروز موفق شدند تروریست ها را از این شهرک عقب برانند.

در حالی که تروریست های داعش به شدت در مقابل نیروهای جبهه مقاومت در شرق شهر دیرالزور مقاومت می کنند، نیروهای کرد با حداقل درگیری ها توانستند به پیشروی ها در محور شمال شرق ادامه دهند و شهرک «الصعوده» را در حومه شهرک «الصور» از اشغال تروریست های داعش خارج  و به تصرف خود دربیاروند. به گزارش میلیتاری نیوز، نیروهای کرد در حومه روستای مرکده همچنین توانستند چند مزرعه را تصرف کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.