×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2231683 - روابط اسرائیل با عربستان آرام گسترش می‌یابد

به گزارش ميليتاری نيوز به نقل از خبرگزاری شهاب، “دوری گولد” قائم مقام سابق وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه گفت روابط سیاسی بین این رژیم و کشورهای عربی “میانه رو” نظیر عربستان و امارات وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

نقشه جدید آمریکا برای تأسیس رژیم تکفیری به پایتختی درعا

فرودگاه سعودی هدف موشک بالستیک یمنی‌ها

وی افزود با بسیاری از دولت‌های سابق آمریکا به عنوان فرستاده نتانیاهو کار کرده است و معتقد است که دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا “حامی نامحدود اسرائیل” است.

این مسئول صهیونیست درباره روابط تل آویو با کشورهای عرب به اصطلاح “میانه رو” گفت: اسرائیل همکاری خود با این کشورها را به صورت آرام گسترش می‌دهد، زیرا این امر برای هر دو طرف بهتر است.

وی افزود: “مجموعه دیدارهایی با انور عشقی ژنرال سعودی در سالهای ۲۰۴ و ۲۰۱۵ میلادی برگزار شد و در نهایت او کسی بود که تصمیم گرفت که این دیدارها علنی باشد و هر دوی ما در تریبونی مشترک سخنرانی و در آن به برنامه هسته‌ای ایران حمله کردیم و می‌توانم بگویم که عشقی بعد از این تاریخ به اسرائیل(مناطق اشغالی ۱۹۴۸) سفر کرد”.

این مسئول سابق صهیونیست درباره رابطه تل آویو با امارات گفت: “رابطه اسرائیل با امارات به صورت متفاوتی پیش می‌رود. در این کشور یک سازمان بین المللی در زمینه انرژی‌های تجدید پذیر وجود دارد و براساس یک سازوکار نظیر سازمان ملل کار می‌کند و بسیاری از کشورهای دنیا عضو آن هستند. مقر این سازمان در ابوظبی هست و اکثر کشورهای دنیا سفرای خود را به آنجا می‌فرستند. اسرائیل سفری در این سازمان ندارد اما توافق شده است که ما نماینده‌ای در آن سازمان داشته باشیم و براساس آن توافق انجام شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.