×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

1802045 673 - رزمایش گسترده روسیه در دریای خزر

به گزارش میلیتاری نیوز، در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: رزمناوها، ناوهای موشک انداز از جمله کشتی های جنگی داغستان و تاتارستان و شناورهای پشتیبانی در رزمایش خزر به کار گرفته خواهند شد.
بنا به این گزارش، یگان دریایی روسیه در خزر از انواع سامانه های جنگ افزاری از جمله موشک و توپ برای نابودی اهداف از پیش تعیین شده در رزمایش که مدت آن اعلام نشده است، استفاده خواهند کرد.
یکی از بخش های اصلی یگان خزری روسیه نبرد مشترک ناوها و هواپیماهای جنگی این کشور با رزمناوهای دشمن خواهد بود.
چند رزمناو شرکت کننده در این رزمایش از پایگاه دریایی مخاچ قلعه روسیه در ساحل شمال غربی دریای خزر به منطقه تمرین جنگی اعزام شده اند.
روسیه دیروز نیز رزمایش مدیترانه ای خود را با عنوان مقابله با تهدیدهای تروریستی در منطقه با استفاده از چندین فروند رزمناو موشک انداز آغاز کرد.
روز شنبه هم ناوگان اقیانوس آرام روسیه در یک رزمایش از پیش اعلام نشده با استفاده از چند فروند رزمناو و بیش از ۵۰۰ نیرو با حرکت در پهنه آبی اقیانوس آرام که با آمریکا در آن مرز دریایی دارد، اهداف و ناوهای دشمن فرضی را در فاصله ۱۰۰ کیلومتری با شلیک موشک نابود کرد و کنترل و پایش منطقه عملیاتی را با موفقیت انجام داد.
افزون بر این سه رزمایش دریایی، روسیه میزبان برگزاری تمرین جنگی کشورهای عضو پیمان امنیت جمعی در استان های لنینگراد و پسکوف در شمال غرب این کشور با همکاری بلاروس، قرقیزستان، ارمنستان، قزاقستان و تاجیکستان است که در آن مجموعه هایی از واحدهای هوایی و پدافند موشکی در کنار ۵۰ فروند هواپیمای نظامی از جمله بمب افکن های سوخو ۳۴شرکت دارند.

برچسب ها : , , , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.