×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2206885 - تولیدات موشکی ایران ۳ برابر شده است/ دنیای امروز دنیای زور است

به گزارش ميليتاری نيوز، صبح امروز سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در جشنواره سرباز حضور یافت و درباره توان موشکی ایران و ویژگی های سرباز نظام اسلامی سخنرانی کرد.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه طی سخنانی در جشنواره سرباز که در محل ستاد این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی هر قدم و اقدام ما باید برای رضای خدا باشد و از این منظر،  سربازی در نظام ما دو سال نیست از زمانی که ما بد و خوب را می‌فهمیم تا لحظه مرگ باید سرباز نظام باشیم و از این نظام دفاع کنیم.

حاجی زاده افزود: جمعیت چند میلیونی که ۲۲ بهمن امسال به خیابانها آمدند سربازی کردند، ما هم باید در همه حوزه ها از نظام پاسداری و سربازی کنیم و فقط محدود به دو سال سربازی نباشیم.

وی با بیان اینکه قوانین حاکم بر دنیا بدتر از قانون جنگل است، گفت: قانون جنگل یک روند و ثباتی دارد اما قانون دنیا دست امریکا و انگلیس و فرانسه و رژیم صهیونیستی و استکبار است و این قوانین را آنها نوشته اند و هروقت بخواهند آن را عوض می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

سردار حاجی‌زاده: مردم ما هنوز متوجه عمق خطر تکفیری‌ها نشده‌اند

فرمانده نیروی هوافضای سپاه برای نمونه به رفتار رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: او حتی به قوانین خودشان هم بی تفاوت است. آنها زرادخانه های اتمی خودشان را روز به روز افزایش می‌دهند و می‌گویند برای دفاع از منافعمان است اما ایران نباید موشک داشته باشد.

حاجی|‌زاده ادامه داد: حتی گروهک منافقین با این همه جنایت در فرانسه آزادانه فعالیت می‌کنند و دفتر و همایش دارند حالا تصور کنید ما به افرادی که در فرانسه عملیات تروریستی کردند در ایران اجازه فعالیت بدهیم، چه اتفاقی می افتد؟ دنیای امروز، دنیای زور است.

وی تنها راه تداوم انقلاب را حفظ یکپارچگی عنوان کرد و گفت: ارزش هرکدام از مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، از ارزش نظامی و بازدارندگی هر موشک ما بیشتر است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: امروز با وجود دشمنی‌ها و اقدامات استکبار و دشمنان، مدافعین توسعه دفاعی در کشور بیش از گذشته است و دولت و مجلس و همه و همه در موضوع موشکی بخصوص موشک های زمین به زمین یکپارچه شده و پای کار هستند. در گذشته ما باید کلی به نهادها برای اقدامات توضیح می‌دادیم ولی الان اینطور نیست و تولیدات ما نسبت به گذشته ۳ برابر شده است.

حاجی زاده گفت: نباید اخبار خود را از رسانه های دشمن دریافت کنیم زیرا آنها مخالف و دشمن انسجام مردم هستند و شایعه می‌کنند که یرای مثال فلان زلزله بخاطر آزمایش موشکی سپاه است و یا موضوعات دیگر.

وی تصریح کرد: امروز دنیای استکبار در برابر ما جبهه بندی کرده اما بدانید آنها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.