×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

690811170 - به لرزه در آمدن شهر مرزی عربستان در پی حمله به آشیانه جنگنده های سعودی

به لرزه در آمدن شهر مرزی عربستان در پی حمله به

آشیانه جنگنده های سعودی 

 

 

به گزارش میلیتاری نیوز انفجارهای قوی ناشی از حملات ارتش یمن به پایگاه هوایی ملک خالد نزدیک شهر خمیس مشیط در جنوب عربستان را به لرزه درآورد

به دنبال این حملات رسانه های نزدیک به پادشاهی عربستان اینگونه توجیه کردند که موتور یک جنگنده سعودی که آماده حرکت بود، منفجر شد؛ اما منابع یمنی تاکید کردند که ارتش یمن پایگاهی سعودی را که 100 کیلومتر از مرزهای یمن فاصله داشت، با موشکهای اسکاد هدف قرار داد و در این حمله آشیانه جنگنده های سعودی به طور مستقیم هدف حمله قرار گرفتند.

این پایگاه مهمترین ناوگان هوایی از نوع اف15 علاوه بر مرکز تعمیرات هواپیماها و مرکز فرماندهی منطقه جنوب و دانشکده های نظامی و پادگان های ارتش را شامل می شود.

 

 

همچنین نیروهای یمنی چندین منطقه در استان جیزان و نجران در خاک عربستان را بمباران کردند.

در سوی دیگر، نیروهای انصارالله و ارتش یمن در مناطق «الممداره»، « دار سعد» و « جعوله» در استان عدن به شدت با طرفداران « منصور هادی» درگیر شده‌اند.

بعد از ظهر امروز (جمعه) جنگنده‌های سعودی 4 مرتبه چندین خانه مسکونی را در منطقه الاشراف را در یمن بمباران کردند.

طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی سخنگوی وزارت بهداشت یمن طی 24 ساعت گذشته تاکنون 96 نفر که اکثر آنها غیرنظامی هستند ، در حملات عربستان به مناطق مسکونی ، نظامی و تجاری شهید شدند. 

 

8374468548 - به لرزه در آمدن شهر مرزی عربستان در پی حمله به آشیانه جنگنده های سعودی
سخنگوی وزارت بهداشت یمن افزود : ظرفیت پذیرش بیمارستان ها و مراکز درمانی خصوصاً اتاق های مراقبت های ویژه بسیار محدود است زیرا بیمارستان ها و مراکز درمانی مملو از مجروحین و مصدومین است و سردخانه های بیمارستان های استان صنعا نیز مملو از اجساد قربانیان حملات عربستان و متحدانش است . 

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.