×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

سوخت رسانی طی پرواز برای دهه ها برای افزایش برد هواپیماهای نظامی اعم از جنگنده ، ترابری یا حتی هلیکوپتر مورد استفاده قرار گرفته است. در حالی که هنوز پیچیده است ، انتقال سوخت جت از تانکر به هواپیمای گیرنده در حال حاضر یک فرایند کاملاً شناخته شده است.

اما چه اتفاقی می افتد وقتی هواپیماهای شما به جای استفاده از سوخت جت به برق متکی هستند تا موتورهای خود را تغذیه کنند؟ بل فکر می کند ممکن است پاسخ را داشته باشد و درخواست ثبت اختراع برای هواپیمای “تانکر” را برای پر کردن این فاصله ثبت کرده است.

81165 kc135secondcusairforce 996214 - بل به دنبال پر کردن فاصله بین برد با شارژ هواپیماهای برقی در پرواز است  اخبار

بل در پرونده خود ، که مربوط به اوایل سال 2020 است اما توسط دفتر ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده در 5 آگوست منتشر شده است ، سیستم خود را برای شارژ مجدد در پرواز ، که شامل هواپیمای تانکر ، سیستم اتصال و منطق کنترل اساسی است ، توضیح می دهد.

در برنامه کاربردی بل آمده است: “چه بال گردان ، چه بال ثابت و چه سرنشین یا بدون سرنشین ، مواردی وجود دارد که نیازهای عملیاتی یک هواپیمای برقی با یک بار شارژ از محدوده هواپیما فراتر می رود.”

در حالی که فرود برای شارژ مجدد امکان پذیر است ، ممکن است “پرهزینه” باشد و “در غیر این صورت ناخوشایند یا غیر عملی” باشد.

بنابراین ، ارائه مکانیزمی برای شارژ مجدد هوایی یک هواپیمای برقی در میانه پرواز مفید است. “

بل سناریویی را ترسیم می کند که در آن “هواپیماهای بدون سرنشین تانکر” با “هواپیماهای بدون سرنشین کارگر” در ارتباط هستند تا شارژ مجدد انجام شود. اینها می توانند هواپیماهای مشابهی باشند ، به عنوان مثال ، یک محموله نظارتی معمولی با یک “باتری بزرگ” جایگزین شده و به طور بالقوه “امکانات برای شارژ بسیاری از هواپیماهای بدون سرنشین کارگر در یک زمان” ، از طریق رونق یا کابل های متعدد.

ارتباط بین دو هواپیما از طریق “رونق محکم یا کابل انعطاف پذیر” ، مجهز به “جک شارژ قطبی که پیکربندی شده است تا با درگاه شارژ پیکربندی شود” ، که با آهن ربا در جای خود محکم می شود ، محقق می شود. تشکیل پرونده.

اما بل خاطرنشان می کند که هواپیمای نفتکش نیازی به چرخاندن یا حتی تأمین نیروی خود ندارد: “هواپیمای جت سوز که از طریق موتورهای خود الکتریسیته تولید می کند می تواند خدمات سوخت رسانی به هواپیماهای برقی را به طور مشابه ارائه دهد.”

“به عنوان مثال ، یک ارتش [Boeing] هواپیمای KC-135 یک هواپیمای تانکر هدفمند برای سوخت گیری هوایی هواپیماهای جت است. KC-135 همچنین می تواند ناف های شارژ الکتریکی برای شارژ هواپیماهای برقی مانند هواپیماهای بدون سرنشین نظامی یا هواپیماهای برقی نظامی با سرنشین استفاده کند. “

در حالی که سوخت گیری در پروازها در حال حاضر تحت حفاظت اپراتورهای نظامی است ، بل به نظر می رسد امکان شارژ هوایی را برای مشتریان تجاری به صورت پرداخت هزینه دارد.

برنامه یادآوری می کند که سیستم کنترل شارژ و خاموش شدن هواپیمای گیرنده به همراه ترکیب مناسب جک و سوکت باید توسعه یابد. وی می افزاید: ارتباطات بین دو هواپیما مورد توجه دیگری است.

Source link

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.