×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

1469991322 1761611 320 - برپایی نمایشگاه سلاح‌های گردان‌های قسام در غزه +تصویر

 به گزارش میلیتاری نیوز، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گردان های شهید عزالدین القسام با برپایی نمایشگاهی از سلاح های خود در غزه، بازدید از این سلاح ها را برای عموم فلسطینیان آزاد گذاشت.

این نمایشگاه در یکی از پایگاه های نظامی قسام که اردوهای تابستانی و کلاس های آموزشی جوانان و نوجوانان فلسطینی را در آن برگزار می کند، برپا شد.

گردان های قسام در این اردوگاه انواع سلاح های پیشرفته یگان های گوناگون خود از جمله سلاح تک تیراندازی “قناصه”، سلاح اوژه نیروهای پیاده، سلاح های ضد زرهی، موشک ه، راکت ها و سلاح اوژه یگان مهندسی را به نمایش گذاشت.

در این نمایشگاه همچنین ماکت موشک های دست ساز محلی، خمپاره، مین های ضد زره و بمب های دود زا به نمایش گذاشته شد.

گردان های قسام به شهروندان فلسطینی اجازه بازدید از یکی از تونل های واقع در این منطقه را داد. یکی از مبارزان قسام در این باره اظهار داشت که این تونل به منظور آموزش جوانان و نوجوانان فلسطینی در اردوگاه های تابستانی حفر شده است.
1469991322 1761612 183 - برپایی نمایشگاه سلاح‌های گردان‌های قسام در غزه +تصویر

گردان های شهید عزالدین قسام روز شنبه گذشته اقدام به برگزاری دوره های آموزشی برای جوانان و نوجوانان فلسطینی تحت عنوان ” پیشاهنگان آزادی” در تمامی استان های باریکه غزه کرد که حدود ۲۵ هزار نفر در رده های سنی ۱۵ تا ۶۰ سال در این دوره شرکت کردند.این اردوگاه ها یک هفته کامل ادامه داشت و شامگاه روز جمعه مراسم فارغ التحصیلی شرکت کنندگان در یکی از اردوگاه های تابستانی برگزار شد و در آن یک رژه نظامی هم به نمایش گذاشته شد.

1469991322 1761613 482 - برپایی نمایشگاه سلاح‌های گردان‌های قسام در غزه +تصویر
جوانان فلسطینی شرکت کننده در اردوگاه های تابستانی در جریان این مراسم عملیات حمله به یکی از پایگاه های ارتش رژیم صهیونیستی در جریان جنگ ۵۱ روزه را شبیه سازی کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.