×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

1502108293 1992778 - با تحریم و عملیات روانی دنبال خلع سلاح ما هستند/ اجازه بازرسی از مراکز نظامی را به غربی‌ها نمی‌دهیم

به گزارش میلیتاری نیوز، سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پاسخ به سوالی مبنی بر درخواست غربی‌ها برای بازرسی از مراکز نظامی کشور گفت: پاسخ واضح است، ما چنین اجازه ای به آنها نخواهیم داد.

وی افزود: سپاه به عنوان قدرت برتر نظامی منطقه از دولت حمایت می‌کند که انشاالله بتواند در برابر زیاده خواهی دشمنان به‌ویژه آمریکا بایستد. ما باید اینها (دشمنان) را به عقب برانیم، آنها از ابتدای انقلاب با نظام ما مخالف بودند و کاملا طبیعی است که به‌صورت رو در رو نه تنها برابر ایران بلکه در برابر تمام ملت‌هایی که در برابرشان ایستادگی کنند، شکست می‌خورند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: آنها با ترفندهایی مثل تحریم و فشار و عملیات روانی بدنبال خلع سلاح ما هستند و قصد اعمال نسخه لیبی برای کشور ما را دارند اما همچنین اجازه ای به آنها نخواهیم داد.

سردار حاجی‌زاده ادامه داد: ما گوشه کوچکی از توانمندی موشکی را آشکار کردیم و هم صهیونیست‌ها و هم رژیم‌های مرتجع منطقه فهمیدند که ما خطوط قرمزی داریم و برای حفظ انقلاب ایستادگی خواهیم کرد و کوتاه نخواهیم امد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.