×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2264107 - بازتاب سخنان امروز رهبر انقلاب در رسانه‌های دنیا

به گزارش ميليتاری نيوز، سخنان امروز رهبر انقلاب اسلامی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی در خصوص مسائل مرتبط با سیاست خارجی، برنامه هسته‌ای و موشکی ایران بازتاب‌های گسترده‌ای در رسانه‌های منطقه‌ای و دنیای یافت.

بیشتر بخوانید:

رهبر معظّم انقلاب در حرم مطهر امام(ره):

دشمن می‌داند اگر یکی بزند، ده‌تا می‌خورد/ دروغ است که می‌گویند اگر همین برجام معیوب نباشد، جنگ می‌شود

رویترز در مطلبی که مخابره کرد به این سخن رهبر انقلاب اشاره کرد محدود کردن برنامه موشکی ایران «رؤیایی است که تعبیر نخواهد شد.»

واشنگتن‌پست و آسوشیتدپرس نیز در گزارش‌های خود از عبارت «وعده رهبر ایران برای پاسخ به هرگونه حمله‌ای» استفاده کرده‌اند.

اسپوتنیک در تیتر گزارش خود از سخنان رهبر انقلاب از عبارت «به دشمنان نمی‌توان اعتماد کرد، تهران در مقابل فشارهای خارجی تسلیم نمی‌شود» استفاده کرد.

ایندیپندنت نیز در گزارش خود از  عنوان «ایران اگر از سوی دشمنان هدف قرار بگیرد، حملاتی با شدتی 10 بار بیشتر انجام می‌دهد» استفاده کرده است.

فاکس‌نیوز نیز در مطلبی که مخابره کرده است به این بخش از سخنان رهبر انقلاب که ترس از جنگ را پروپاگاندای غرب دانسته‌اند، پرداخته است.

یواس‌نیوز نیز در گزارش خود به «رؤیای تعبیرنشدنی محدود کردن برنامه هسته‌ای ایران» که از سوی رهبر انقلاب عنوان شده است، اشاره کرده است.

العربیه هم در گزارش خود به مسئله «تداوم حمایت ایران از نیروهای مقاومت در منطقه» پرداخته است.

عاروتض‌شوای اسرائیلی نیز به وعده تلافی 10 برابری ایران در برابر هرگونه حمله‌ای از سوی دشمنان که رهبر انقلاب بیان کردند، پرداخته است.

جروزالم‌پست اسرائیلی نیز همانند نشریه فوقانی به وعده تلافی 10 برابری ایران در برابر هرگونه حمله‌ای از سوی دشمنان که رهبر انقلاب بیان کردند، پرداخته است.

المیادین نیز در گزارش خود از سخنان رهبر انقلاب از تیتر «در مقابل هر موشک دشمن، با 10 موشک پاسخ می‌دهیم» استفاده کرده است.

خبرگزاری کویت نیز به دستور رهبر انقلاب برای آمادگی برای افزایش ظرفیت غنی‌سازی کشور به 190 هزار «سو» اشاره کرده است.

یورونیوز عربی نیز در گزارش خود به این گزاره از سخنان رهبر انقلاب اشاره کرده است: «ایران به حمایت خود از نیروهای مقاومت در منطقه ادامه می‌دهد.»

النشره نیز در گزارش خود به مسئله واکنش ده‌برابری ایران در برابر هرگونه حمله‌ای از سوی دشمن که از سوی رهبر انقلاب عنوان شده است، اشاره کرده است.

ال‌بی‌سی لبنان نیز به این بخش از سخنان رهبر انقلاب اشاره کرده است که «تحریم‌های آمریکا ضد ایران با هدف تضعیف کشور و در چارچوب جنگ اقتصادی با تهران است» اشاره کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.