×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

1784921 744 - انتخاب فرمانده جدید نیروی دریایی کره شمالی

به گزارش میلیتاری نیوز، این تحول در حالی رخ می دهد که کره شمالی به تازگی اعلام کرد در حال تقویت نیروی دریایی خود و بخصوص افزایش توان پرتاب های موشکی از روی زیردریایی های این کشور است.
 
فرد قبلی «ری یونگ جو» بود که فرماندهی نیروی دریایی را در اختیار داشت اما تصاویر جدیدی که رسانه های کره جنوبی اقدام به انتشار آن کرده اند، نشان می دهد که کرسی فرماندهی در اختیار «کیم میونگ سیک» قرار گرفته است.
 
از جمله رسانه های کره ای، یونهاپ است که عکسی را به نمایش گذاشته که نشان می دهد در کنار فرمانده جدید نیروی دریایی، «یونگ هو» فرمانده نیروی هوایی کره شمالی نشسته است.
 
این عکس مربوط به مراسم شصت و سومین سالگرد پایان جنگ کره شمالی و کره جنوبی و امضای پیمان متارکه جنگ است که هرگز به عنوان رژیم دائمی صلح مورد پذیرش طرفین قرار نگرفته است.
 
البته «کیم» تا آوریل سال ۲۰۱۵ نیز مقام فرماندهی نیروی دریایی را در اختیار داشت اما گزارش هایی در باره مسایل انضباطی او منتشر شد و اینکه مقام ژنرالی او به سرهنگی تنزل پیدا کرده است.
 
با این حال چنانچه اخبار مربوط به بازگشت وی به مقام فرماندهی نیروی دریایی صحت داشته باشد او باز هم رتبه ژنرالی را بدست آورده است.
 

در همین حال یونهاپ می نویسد که «کیم جونگ اون» رهبر جوان کره شمالی از سال ۲۰۱۱ میلادی که قدرت را در این کشور در اختیار گرفت دست به جابجایی های فراوانی در ارتش زده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.