×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

1 - افتتاح خط تولید انبوه و تحویل موشک‌های کروز قدیر به سپاه + تصاویر

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، خط تولید انبوه موشک کروز دریایی ضد ناو برد بلند با حضور سردار دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع افتتاح و مقادیر متنابهی از آن به نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحویل شد.

سردار دهقان در جمع خبرنگاران طی سخنانی با گرامیداشت روز شهید اظهار داشت: پس از اتمام تحقیقات، نمونه‌سازی، انجام آزمایشات موفق پروازی و رونمایی از موشک کروز دریایی قدیر به مناسبت روز صنعت دفاعی سال جاری که با حضور ریاست محترم جمهور انجام شد، امروز بحول و قوه الهی شاهد افتتاح همزمان خط تولید انبوه و تحویل دهی این موشک راهبردی و موثر در عرصه دفاع و رزم دریایی هستیم.

 

1469566526  - افتتاح خط تولید انبوه و تحویل موشک‌های کروز قدیر به سپاه + تصاویر

وزیر دفاع، آماده سازی و واکنش سریع، ارتفاع پروازی پایین، دقت بالای ناوبری، اصابت دقیق به اهداف، قدرت تخریب زیاد، ضد جنگ الکترونیک بالا به واسطه مجهز بودن به رادارهای پیشرفته و قابلیت پرتاب از روی انواع شناور و بالگرد که بر افزایش برد آن نیز تأثیر بسزایی دارد را از ویژگی‌های این سامانه موشکی بر شمرد.

2 - افتتاح خط تولید انبوه و تحویل موشک‌های کروز قدیر به سپاه + تصاویر

سردار دهقان با بیان اینکه امروز وزارت دفاع با تولید کاملاً بومی انواع موشک با کاربردهای متنوع در منطقه حرف اول را می زند تصریح کرد: دقت و سرعت عمل و کیفیت بالای این محصولات مهم توان رزم نیروهای مسلح در هوا،دریا و زمین به نحو چشمگیری افزایش داده است.

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.