×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

israeil - آماده باش رژیم صهیونیستی در مرزهای لبنان

 

آماده باش رژیم صهیونیستی در مرزهای لبنان 

 

نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی از ظهر امروز یکشنبه با استقرار در مناطق مقابل لبنان، به حالت آماده باش کامل درآمدند.

خبرنگار خبرگزاری رسمی لبنان «NNA» از مناطق مرزی جنوب کشورش گزارش داد که شمار زیادی از نظامیان صهیونیست در طرف فلسطین اشغالی مستقر شدند.

بر اساس این گزارش، در پی حمله رژیم صهیونیستی به نقطه‌ای در ریف دمشق که به شهادت «سمیر قنطار» سردار اسرای لبنانی منجر شد، ارتش رژیم اشغالگر قدس درجه آماده باش نیروهایش را به بالاترین سطح رساند.

این گزارش حاکی است که ارتش رژیم صهیونیستی در پی اعلام خبر شهادت سمیر قنطار، گشتی‌هایش را از خط مرزی بین شمال فلسطین اشغالی و جنوب لبنان، دور کرد و به مناطق عقب‌تر انتقال داد.

نیروهای بین‌المللی حافظ صلح موسوم به «یونیفل»، حضور نظامیانشان در طرف لبنانی را چشمگیرتر کردند.

یک عضو کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی از حزب «ائتلاف صهیونیسم» تاکید کرد که این رژیم خود را برای واکنش حزب الله به ترور سمیر القنطار اسیر آزاده و مبارز این جنبش در دمشق، آماده می‌کند.

«ایال بن رؤوین» با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی خود را برای پاسخ حزب الله به ترور سمیر القنطار آماده می کند، گفت که پاسخ حزب الله سنجیده و برنامه ریزی شده خواهد بود.

وی که در گذشته منصب فرمانده جبهه شمالی ارتش رژیم اشغالگر را بر عهده داشت، افزود: مسئولان ارتش اسرائیل، دستگاه های اطلاعاتی، نیروی هوایی و غیره به دلیل ترور قنطار در این عملیات نظامی پیچیده و دشوار شایسته قدردانی و تجلیل هستند.

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.