×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

به گزارش ميليتاری نيوز، نیروهای دموکراتیک کُرد در ادامه عملیات علیه تروریست های داعش در شرق استان دیرالزور با پشتیبانی جنگنده ها و توپخانه ائتلاف غربی توانستند در محورهای مختلف پیشروی کنند.

نیروهای کُرد پس از درگیری های چند ساعته با عناصر تروریستی داعش در شرق رود فرات موفق شدند روستاهای « الدحو،حسون و حسون الباشا» را در حومه شهر « الشدادی» به کنترل خود در بیاورند.

2242894 - آخرین تحولات میدانی شرق استان دیرالزور/ پیشروی هزار و ۷۰۰ کیلومتری نیروهای کُرد در شرق رود فرات +عکس و نقشه میدانی

** برای دیدن نقشه در اندازه بزرگ روی عکس کلیک کنید**

یک منبع میدانی در گفت وگو با ميليتاری نيوز اعلام کرد: نیروهای دموکراتیک کُرد در جریان عملیات در شرق رود فرات توانستند میدان های نفتی « ازرق، غلبان، یونس، شعیطات، الشدیها، ابوحردان، الکشمه و الکشمه جنوبی» را از اشغال عناصر تروریستی داعش خارج کنند.

عملیات نیروهای کُرد برای تسلط و تصرف منطقه « الهجین» ادامه دارد؛ نیروهای دموکراتیک کُرد درصدد هستند منطقه « الباغور» را از اشغال تروریست ها خارج کنند که تاکنون ناموفق بوده اند.

2242892 - آخرین تحولات میدانی شرق استان دیرالزور/ پیشروی هزار و ۷۰۰ کیلومتری نیروهای کُرد در شرق رود فرات +عکس و نقشه میدانی

به گزارش ميليتاری نيوز، نیروهای دموکراتیک کرد تاکنون مساحتی نزدیک به هزار و ۷۰۰ کیلومتر مربع را در شرق رود فرات به کنترل خود درآورده اند؛ مساحتی نزدیک به ۴ هزار و ۷۰۰ کیلومتر مربع در این محور همچنان در اشغال گروه تروریستی داعش است.

براساس اعلام منابع میدانی راهبرد گروه تروریستی داعش در مقابله با نیروهای دموکراتیک کُرد عقب نشینی از مناطق تحت اشغال در شرق رود فرات با کمترین تلفات ممکن است که تاکنون اجرا شده است.

2242895 - آخرین تحولات میدانی شرق استان دیرالزور/ پیشروی هزار و ۷۰۰ کیلومتری نیروهای کُرد در شرق رود فرات +عکس و نقشه میدانی

** برای دیدن نقشه در اندازه بزرگ روی عکس کلیک کنید**

یک منبع میدانی در گفت وگو با ميليتاری نيوز از اهمیت حفظ عناصر تروریستی داعش برای آمریکا خبر داد و گفت: آمریکایی ها درصدد هستند کمترین خسارت به تروریست های داعش وارد شود چرا که در آینده می خواهند از آنان در نقاط دیگر استفاده کنند.

این منبع میدانی با بیان این که آمریکایی ها درصدد انتقال عناصر تروریستی به سایر کشورهای منطقه هستند، گفت: اشغال کامل مناطق شرقی رود فرات راهبرد دیگر آمریکایی ها است چرا که آنان درصددهستند با بهانه حمایت از نیروهای دموکراتیک کُرد به اشغالگری در شرق سوریه ادامه دهند.

2242893 - آخرین تحولات میدانی شرق استان دیرالزور/ پیشروی هزار و ۷۰۰ کیلومتری نیروهای کُرد در شرق رود فرات +عکس و نقشه میدانی

به گزارش ميليتاری نيوز، جنگنده های عراقی هم در روزهای اخیر حملاتی را علیه تروریست های داعش در شرق رود فرات انجام دادند؛ مواضع تروریست ها در محدود « تل الشایر، و مناطق جنوبی الدشیشه» هدف قرار گرفته شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.