×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

 

243567890765 - مقایسه سامانه دفاع موشکی اس ۴۰۰ با اس ۳۰۰

مقایسه سامانه دفاع موشکی اس ۴۰۰ با اس۳۰۰

سامانه موشکی اس- ۳۰۰ می تواند هر هدفی را در فاصله پنج تا ۱۹۵ کیلومتری منهدم کند، اما سامانه اس-۴۰۰ اهداف را در فاصله سه تا ۲۴۰ کیلومتری نابود می کند.همچنین احتمال سرنگون کردن هواپیماها در سامانه اس-۳۰۰ حدود نود درصد است در حالی که این احتمال در خصوص سامانه اس-۴۰۰ صد درصد است.

سامانه اس-۴۰۰ می تواند به طور همزمان سیصد هدف را شناسایی و سی و شش هدف را نابود کند، ولی سامانه اس-۳۰۰ می تواند به طور همزمان صد هدف را شناسایی و ده هدف را نابود کند.
full 17362 300pm system - مقایسه سامانه دفاع موشکی اس ۴۰۰ با اس ۳۰۰
سامانه اس-۴۰۰ پیشرفته ترین سامانه ضدهوایی در جهان محسوب می شود و می تواند با همه انواع هواپیماهای نظامی از جمله هواپیماهای رادارگریزآمریکایی مقابله کند و موشک های بالستیک و کروز را سرنگون کند.سامانه های اس-۳۰۰ و اس-۴۰۰ ظرف فقط پنج دقیقه آماده شلیک می شوند.

سامانه موشکی آینده روسیه که اس-۵۰۰ نام دارد نسخه توسعه یافته اس-۴۰۰ خواهد بود که درساخت آن از پیشرفته ترین فناوری های جهان استفاده خواهد شد.طبق برنامه دولت روسیه این سامانه تا سال ۲۰۲۰ تحویل ارتش روسیه خواهد شد.
1017621443 - مقایسه سامانه دفاع موشکی اس ۴۰۰ با اس ۳۰۰
از این سامانه برای دفاع از شهرهای بزرگ و اهداف راهبردی استفاده خواهد شد و خواهد توانست به طور همزمان ده هدف بالستیک را که سرعت آنها به هفت کیلومتر در ثانیه می رسد و موشک ها و اهداف هوایی که با سرعت مافوق صوت حرکت می کنند را نابود کند.

به گفته مسئولان روس سامانه اس-۵۰۰ از همتای آمریکایی خود پاک-۳ که تازه ترین نسخه موشک های پاتریوت است برتر است.ماموریت اصلی سامانه اس-۵۰۰  نابود کردن موشک های برد متوسط و قاره پیما است

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.