×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

سنگرشکن جی‌بی‌یو ۲۸ - برنامه ریزی برای حمله چندلایه علیه تاسیسات هسته‌ای ایران

 

برنامه ریزی برای حمله چندلایه علیه تاسیسات هسته‌ای ایران

 

 

به گزارش میلیتاری نیوز روزنامه آمریکایی «سی‌یتل تایمز» در مطلبی نوشت: همزمان با ادامه گفت‌وگوهای دیپلماتیک‌ برای مهار برنامه هسته‌ای ایران، ارتش آمریکا نیز سرگرم آزمایش بمب‌های بسیار قدرتمند خود برای نابود کردن مستحکم‌ترین‌های تاسیسات هسته‌ای ایران از جمله تاسیسات زیر زمینی این کشور است.

بر اساس این گزارش، بمب‌های سنگر شکن ساخت کارخانه بوئینگ بعد از بمب‌های اتمی قوی‌ترین جنگ افزار آمریکا هستند و با داشتن 5 تن وزن از دیگر بمب‌های آمریکا سنگین‌تر می‌باشند.

این روزنامه در ادامه نوشت که در یک بازه زمانی 10 ساله برای بهبود وضعیت این بمب‌ها، سر انجام در سال جاری بمب‌های سنگر شکن به طور موفقیت آمیزی در عمیق‌ترین اهداف زیر زمینی در منطقه تست موشکی موسوم به «وایت استند میسیل رنج»  واقع در نیو مکزیکو امتحان شدند.این تست ها همچنین همراه با ارتقا سامانه هدایت شونده و الکترونیکی برای جلوگیری از امواج پارازیت‌های دشمن بود.

 4890013665 - برنامه ریزی برای حمله چندلایه علیه تاسیسات هسته‌ای ایران

به گزارش این رسانه آمریکایی،حمله نظامی علیه تاسیسات هسته ای ایران همچنین موجب ناآرامی‌های گسترده‌ای در خاورمیانه می‌شود .و البته ایران نیز دست و پا بسته نیست و دارای صد‌ها موشک برد متوسط است که قادر به ضربه زنی به پایگاه های نظامی و کشتی های جنگی امریکا , اسرائیل،اردن و دیگر متحدان آمریکادر سطح منطقه است.

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.