×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2459923 - آزمایش گیربکس داخلی میگ 29 در تبریز

به گزارش ميليتاری نيوز به نقل از روابط عمومی ارتش، همزمان با بازدید فرمانده نیروی هوایی ارتش از پایگاه شهید فکوری تبریز، گیربکس داخلی و کاملاً ایرانی جنگنده میگ ۲۹ که با همت متخصصان جوان ایرانی و شرکت های دانش بنیان به ساخته شده با موفقیت تست و به چرخه عملیاتی نیروی هوایی ملحق شد.

بیشتر بخوانیم:

همه سلاح‌هایی که با معوقات بزرگ «بانک سرمایه» می‌توان خرید

بنابراین گزارش؛ با ساخت نمونه اولیه و تست موفق این قطعه، گام بلندی در جهت خودکفایی صنعت هوایی در این بخش صورت گرفته و علاوه بر رفع نیاز کشور، صرفه جویی ارزی قابل ملاحظه ای نیز برای جمهوری اسلامی ایران رقم زده شده است. امیر نصیرزاده در این بازدید؛ ضمن نظارت مستقیم بر مرحله ی تست نهایی گیربکس تولید شده ایرانی هواپیمای میگ ۲۹، از نزدیک با نخبگان جوان، طراحان و تولیدکنندگان آن دیدار و از آنها تقدیر کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش، اقدام جوانان ایرانی را در این حوزه، فداکارانه توصیف کرد و خطاب به آنها گفت: امروز که در خط مقدم جبهه مبارزه با تحریم و جنگ اقتصادی قرار داریم، عملکرد شما دلیل اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. وی افزود: بدانید که نیروی الهی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز با اعتقاد راسخ به توانمندی شما متخصصین و دانشمندان جوان کشور، چشم امید به توان و دانش داخلی دوخته و رمز موفقیت خود را حرکت بر لبه دانش می داند.

لینک منبع

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.