×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2452043 - پاسخ امیر اسماعیلی به شایعات درباره جابجایی‌اش از فرماندهی پدافند هوایی

به گزارش ميليتاری نيوز، امیر فرزاد اسماعیلی دستیار و مشاور فرمانده کل ارتش و فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) با حضور در ویژه برنامه “شب گشت” به سوالاتی گوناگونی پیرامون زندگی شخصی و دوران خدمتش در ارتش جمهوری اسلامی پاسخ داد.

یکی از مسائلی که از سوی مجری این برنامه مطرح شد، نحوه جابجایی امیر اسماعیلی از قرارگاه پدافندهوایی و شایعاتی بود که پیرامون این موضوع مطرح شده بود.

بیشتر بخوانید:

موفقیت دفاع هوایی ایران در ۱۰۰ سال گذشته دنیا بی‌سابقه است

امیر اسماعیلی در پاسخ به سوالی مبنی بر دلیل جابجایی‌اش از قرارگاه پدافند هوایی گفت: در فضای مجازی صحبت‌های زیادی می‌شود، حتی بنده اطلاع دارم اخیراً صفحه‌ای در اینستاگرام به نام من ایجاد شده که متعلق به من نیست و من آن را کنترل نمی‌کنم. در فضای مجازی صحبت‌هایی مطرح شده بود که دلیل جابجایی من از قرارگاه پدافند هوایی، حضور جنگنده‌های اف -۳۵ اسرائیلی در آسمان ایران و عدم رهگیری آنها از سوی قرارگاه پدافند هوایی یا اینکه بین فلانی و یک سازمانی صحبت‌هایی شده، بوده است.

وی افزود: در صورتی که در حقیقت این صحبت‌ها اصلاً مطرح نیست. یک موعد سه الی چهار ساله برای کسانی که مسئولیتی به آنها واگذار می‌شود، تعیین می‌شود. مانند نمایندگان مجلس که با رأی مردم انتخاب می‌شوند و ما که توسط حضرت آقا منصوب می‌شویم. برای من دو مرده تمدید حکم از سوی حضرت آقا صورت گرفت و من ۸ سال فرمانده این قرارگاه بودم.

فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی تصریح کرد: شش یا هفت ماه قبل از این جابجایی خودم از آن مطلع بودم و اسامی کسانی که می‌دانستم بهتر از من می‌توانند این مسئولیت را اداره کنند را معرفی می‌کردیم که الحمدلله امروز هم همان دوستان مشغول این کار هستند.

منبع: تسنیم

لینک منبع

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.