×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

1517857196 2099836 - ملت ایران فضا را برای تنفس آمریکا تنگ کرده است/ هر روز سرزمینی را از دست استکبار آزاد می‌کنیم

به گزارش ميليتاری نيوز، سردار حسین سلامی امروز در مراسم ۲۲ بهمن در جمع راهپیمایان اظهار داشت: صمیمانه سپاسگذارم که در این لحظه‌های با شکوه در ایران، توفیق حضور در جمع مردمانی غیور، دیندار، متدین‌، عزیز و شریف‌ مردم‌ استان چهارمحال و بختیاری را یافتم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: شما در بام ایران‌ ایستاده‌اید که‌ شکوه‌ ایران را جشن‌ بگیرید و شما همچون‌ سرزمینتان‌ سرافراز و سربلند هستید و من‌ خاطره این حماسه‌ شیرین را برای همیشه با خود خواهم‌ داشت‌ و به روان پاک‌ شهیدان‌ دورود خدا را نثار می‌کنیم. امروز سالروز طلوع استقلال‌ و آزادی در این سرزمین‌ است و امروز روز آزادی از دنیای استکبار و روز تجلی‌ ایمان‌ و آگاهی ملت برای در هم شکستن‌ استبداد در این سرزمین‌ است‌.

بیشتر بخوانید:

سردار سلامی: براساس واقعیات می‌گویم دشمنان ملت ایران پوسیده‌اند

سردار سلامی: توسعه توانمندی موشکی توقف ناپذیر است

سردار سلامی خاطرنشان کرد: امروز پایان شب تاریک و روز محشر است‌ که در آن یک ملت از گورستان‌ جهل‌ و اسارت‌ بیدار می‌شوند و امروز روز میلاد نوین‌ ملت‌ ایران‌ برای بازیابی‌ شخصیت‌ و هویت‌ و روز درخشش‌ ملت ایران است. دشمنان‌ احساس‌ کردند اگر به ملت‌ ایران فرصت‌ دهند انقلابش‌ را به یک‌ نظام‌ موفق‌ تبدیل کند مرزها را طی خواهد کرد و مسلمانان را با هویت‌ خویش‌ آشنا و روح‌ جهاد را زنده‌ خواهد کرد و مسلمان با علم‌ همیشگی به نبرد بی‌ پایان‌ با استکبار می‌پردازد.

وی ادامه داد: دشمن تمام قدرت خود را به میدان‌ آورده تا انقلاب را شکست دهد اما دشمن بداند شکوه‌ بزرگ‌ و عظمت‌ جاودان‌ استقلال ملت ایران‌ این‌ بود که می‌توان‌ در پرتو الهی‌ در مقابل‌ تمام‌ قدرت‌های‌ دنیا‌ ایستاد و اراده‌ این‌ ملت‌ را بر قله‌های‌ دنیا‌ برافراشته‌ داشت‌ و می‌توان‌ ثابت‌ کرد که‌ ایران‌ مستضعفان را نجات می‌دهد و بر دنیا حکومت‌ می‌کند. ما بر گرده آمریکا شلاق‌ زدیم‌ و با شکست‌های‌ پی‌درپی‌ آمریکا را منزوی‌ کردیم‌.

سردار سلامی گفت: آمریکا هیچ غلطی نتوانست‌ انجام‌ دهد و وقتی‌ نیروهای‌ خود را آموزش داد و به‌ ایران‌ اعزام کرد، در حالی‌ که‌ ما قدرت‌ کافی نداشتیم‌ خدا شن‌ها را مامور کرد تا آمریکایی‌ها در آتش‌ شن‌ بسوزند و این‌ سیلی‌ بزرگی‌ بر آمریکا بود که به همه‌ توان نشان‌ داد می‌توان آمریکا را برای چندمین‌ بار تحقیر کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: ملت ایران در یک حرکت شکوه‌مند و بزرگ تمام صفوف دشمن را در هم شکست و امروز اراده ملت ایران و بیرق پیروزی بر فراز این سرزمین برافراشته است و بار دیگر به دشمنان ثابت شد که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

سردار سلامی ادامه داد: طولانی‌ترین جنگی که علیه ملت ایران رخ داد خداوند در این جنگ به وعده‌هایش عمل کرد و نشان داد هر کجا ملت و امت برای دفاع از دین خدا در صحنه جهاد حاضر شوند کمک می‌کند تا بر دشمنان غلبه یابند و وعده‌های خداوند تخلف ناپذیر است.

وی با بیان اینکه پیروزی در جنگ نخستین شکست دشمن و آخرین پیروزی ملت ایران نبود، گفت: خداوند ملت ایران را رشد داد و با سختی‌ها آشنا کرد تا بتواند هم قدرت‌ها را در هم بشکند و هم ترس ملت ایران از قدرت‌ها بریزد. به تعبیر قرآن قدرت‌های به ظاهر بزرگ اگر تمام‌شان جمع شوند به اندازه یک پشه هم قدرت ندارند اما هنر ملت ایران و رهبرانش این بود که این حقیقت را به همه عالم ثابت کردند دشمنانشان در ظاهر پیچیده اما در باطن بسیار ساده هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: ملت ایران چون الهی است قدرتش جاودان است و خاکریزهای دشمن را فتح کرده و در جنگ با دشمنان تمام راه‌هایی را که دشمن بر آن‌ها بست به اذن خداوند راه‌ها را گشودیم. دشمن ما را تحریم کرد و می‌خواست ملت را وادار کند تا از رهبر و نظامشان جدا شوند اما ملت حقیقت را درک کردند و فهمیدند نمی‌توان به کفار و ظالمان تکیه کرد و اگر آن‌ها را باور کنند آتش آن‌ها را فرا می‌گیرد.

وی تصریح کرد: داستان ملت ایران داستان عزت، اقتدار و منزلت آفرینی است و با کرامت و شرف به جنگ علیه دشمن می‌روند و هر چند دشمن دروازده‌های اقتصادی را بر روی ملت بست اما باز هم دشمن تسلیم ملت ایران می‌شود.

سردار سلامی با بیان اینکه برای غلبه بر دشمن باز هم باید قدرتمند شویم، خاطرنشان کرد: ما آنچه را به عنوان دستاورد به دست آورده‌ایم به اذن خداوند بوده اما همواره دشمن تلاش کرده پیشرفت ملت ایران را متوقف کند و دنیای استکبار برای این کار تمام قدرتش را به کار بسته است اما بازهم کاری از پیش نبرده است.

وی گفت: دشمن برای آنکه جلوی پیشرفت علمی کشور را بگیرد ما را تحریم علمی کرد و دانشمندان ما را ترور کردند اما به رغم تلاش دشمن ما پیش رفتیم و امروز می‌بینیم که تمام فشار دشمن این است که ما را خلع سلاح علمی کنند و آن‌ها با نمی‌شود با ما سخن می‌گویند اما می‌بینید که حقیقت چیز دیگری است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: امروز که دشمن می‌گوید موشک‌ها را کنار بگذارید می‌دانند که شکست خوردند و می‌دانند ملت ایران دارای قدرت است چرا که ایران امروز قدرتی شکل داده است که از شرق مدیترانه تا دریای سرخ در مقابل استکبار ایستاده و هر روز سرزمینی را از دست استکبار آزاد می‌کنیم تا جایی که آمریکا را وادار کردیم از سوریه خارج و عقب نشینی کند.

سردار سلامی ادامه داد: ملت ایران فضا را برای تنفس آمریکا تنگ کرده و نفوذ ملت اسلامی بخش‌های مهمی از منطقه را در برگرفته است تا جایی که وزیر امور خارجه آن‌ها از ما می‌خواهد به نفوذمان خاتمه دهیم و این یعنی یک وهم کودکانه از کسی که وزیر خارجه به اصلاح یک کشور قدرتمند است. ملت ایران قدرتش را به واسطه رهبری فرزانه، آگاه و حکیم، مقتدر و شجاع و دور اندیش به‌دست آورده است، رهبری که ضعف دشمن را به خوبی می‌شناسد و نقطه قوت ملت را می‌داند و قوت‌ها را در برابر ضعف‌ها قرار می‌دهد تا شاهد شکست‌های مداوم استکبار باشیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: امروز دولت آمریکا ۷ هزار میلیارد دلار در عراق و سوریه هزینه کرده اما به هیچ چیزی دست نیافت و یا ۵ هزار دلار برای کشیدن یک دیوار هزینه کرد و برای همین دولتش تعطیل شد و مردم آمریکا با بشقاب خالی جلوی کاخ سفید تظاهرات به پا کردند و حیثیت دولتش را بردند.

سردار سلامی تصریح کرد: اما در آن جنگ تاریخی بزرگ نگاه کنید و حتی در تحریم‌ها می‌بینید که دشمن از همه ابزارها استفاده کردند تا تعاملات ما را با سایر کشورها به هم بزنند و مردم ایران را از دولت جدا کنند اما تعاملات که قطع نشد هیچ، ملت ایران مقاوم‌تر از گذشته ماندند و امروز با عزت بر سر آمریکا فریاد می‌زنند. ما با عزت پای کشورمان ماندیم و پیشرفت‌های خوبی در زمینه پالایشگاه، موشک، صنعتی، نانو و پزشکی داشته‌ایم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: ملت ایران در جنگ اقتصادی است اما مردم می‌دانند هیچ جنگی بدون مشقت نیست و تحمل می‌کنند، امروز اسلام به حاکمیت رسیده و قدرتی به نام اسلام و جود دارد پس دشمن بداند مردم با یک کالایی که گران می‌شود دست از نظام و انقلاب بر نمی‌دارند.

سردار سلامی گفت: دشمن ملت ایران را نمی‌شناسد و درک درستی از حقایق ندارد اما بدانند ما مشکلات را پشت سر می‌گذاریم و مطمئناً مسئولان ما وقتی صبر و شکیبایی مردم را ببینند همت و تلاش مضاعف می‌کنند تا مشکلات را برطرف کنند و اجازه نمی‌دهند ذره‌ای از حرمت مردم کاسته شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: ما پشت سر رهبری حرکت خواهیم کرد و طولی نخواهد کشید که از آمریکا به طور کامل عبور خواهیم کرد و آن موقع است که آمریکا برای ارتباط با التماس می‌کند. اگر امروز آمریکا را نگاه کنید می‌بینید که عجز و ناتوانی موج می‌زند افراد به خیابان‌ها آمده‌اند.

لینک منبع

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.