×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2447751 - برد موشک‌های ساحل به دریای ارتش افزایش می‌یابد

به گزارش ميليتاری نيوز، امیر دریادار سید محمود موسوی معاون عملیات ارتش صبح چهارشنبه در نشستی که با عنوان «نشست صمیمی ارتش جمهوری اسلامی ایران با مردم و اصحاب رسانه» در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: حفظ و آماده به‌کاری تجهیزات یکی از مأموریت‌های مهم ارتش از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز است که این مهم به خوبی انجام شده است.

وی با اشاره به فداکاری‌های ارتش در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی ایران گفت: نخستین پاسخ را نیروی هوایی ارتش به دشمن متجاوز داد و بعد از آن در عرصه‌های مختلف زمینی، دریایی و هوایی مجاهدت‌های فراوانی توسط فرزندان انقلاب اسلامی ایران در ارتش صورت گرفته است.

بیشتر بخوانیم:

آمریکا در ژاپن آزمایش موشکی انجام می‌دهد!

معاون عملیات ارتش خاطر نشان کرد: ارتش بازسازی توان و تجهیزات دفاعی را بعد از دفاع مقدس در دستور کار خود قرار داد و با تشکیل یگان زیر سطحی که بسیار راهبردی است و قبل از انقلاب اسلامی وجود نداشت و از سوی دیگر با طراحی و ساخت موشک‌ها مختلف توان بازدارندگی کشور را ارتقا داد.

دریادار موسوی ادامه داد: قبل از انقلاب موشک ساحل به دریا نداشتیم، اما امروز برد موشک‌های ما به ۳۰۰ کیلومتر رسیده و در آینده‌ای نزدیک افزایش خواهد یافت. حضور مقتدر در خلیج فارس، دریایی خزر و اقیانوس‌ها یکی دیگر از دست آورده‌ای ارتش بعد از انقلاب اسلامی ایران است؛ همه این‌ها نشان می‌دهد ظرفیت، اقتدار و توان دفاعی ارتش در سایه انقلاب اسلامی افزایش بسیاری داشته و قابل مقایسه با پیش از انقلاب نیست.

منبع: ایسنا

لینک منبع

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.