×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

سایت روسی اسپوتینک گزارش داد در جریان حملات موشکی چند شب گذشته اسرائیل به سوریه که از مرز لبنان شلیک شد , یک سردار و دو سرهنگ سپاه کشته شدند.

اسپوتینک به نقل از رسانه های اسرائیلی اعلام کرده است که این حملات هوایی چند ساعت پس از فرود هواپیمای بوئینگ 747 شرکت هواپیمایی “فارس ایر قشم” انجام شده که طبق ادعای رژیم اسرائیل حامل تجهیزات نظامی یا تسلیحات بوده است.

45324853458376573213 - شهادت قاسم سلیمانی و دو سرهنگ سپاه در حملات موشکی اسرائیل به سوریه

هنوز مقامات ایرانی این خبر را تایید نکرده اند و بیشترین دلیل احتمال شهادت سردار سلیمانی در حملات هوایی اسرائیل به سوریه, عدم شرکت سردار سلیمانی در مراسم خاکسپاری آیت الله شاهرودی عنوان شده است.

نشریه اینترنتی NEWSru Israel هم عنوان کرد خبر کشته شدن سردار سلیمانی و دو سرهنگ سپاه در شبکه های اجتماعی منتشر شده که سرتیپ قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله کشته شدگان است. این احتمال پس از ان قوت پیدا کرد که غیبت سلیمانی در مراسم تشییع جنازه آیت الله هاشمی شاهرودی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران مشاهده شده است.

همچنین رسانه های خبری ایران، خبر کشته شدن سردار سلیمانی را شایعه عنوان کردند،

سايت جماران ضمن منتشر نمودن عکسی از سلیمانی، حضور او را در مسجد جمکران تایید کرده است.

یک منبع آگاه در سپاه پاسداران در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به انتشار خبر شهادت سردار سلیمانی ازسوی رسانه‌های صهیونیستی، خاطر نشان کرد: معمولا اسراییلی‌ها آرزوها و آرمان‌های خود را به عنوان خبر تنظیم و از طریق رسانه‌های خود در فضاهای مجازی منتشر می‌کنند که خبر جعلی شهادت سردار سلیمانی نیز از این جنس است.

به گفته‌ی این مقام مسئول سردار سلیمانی بر خلاف تمام فضاسازی‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها در سلامت به سر می‌برد.

امیدواریم سردار سلیمانی در سلامت کامل و همچنان در حال خدمت به کشور و امنیت مرزها باشد.

 

  1. آرش عابدی

    وقتی خبر تایید نشده شما چرا خبرهای صهیونیست ها رو نشر می دیدید؟ واقعا چه رابطه ای بین بعضی از سایت ها و روزنامه های ما با نشریه های صهیونیست وجود داره؟ خیانت از این واضح تر؟؟؟؟؟؟؟ این چه تیتر خبریه که شما زدی میلیتاری نیوز؟؟؟؟

    • aria-moazeni

      سلام دوست عزیز
      در متن خبر از دلایل و منابع خبر نقل شد,در ادامه مطلب هم دلایل رد این مطلب ارائه شد.
      در مورد صهیونیستی خواندن میلیتاری نیوز ,باید عرض کنم ضد صهیونیستی ترین سایت نظامی ایران است.به ارشیو مطالب مراجعه بفرمایید.
      با تشکر

  2. آرش عابدی

    پس به نظر شما تیتر خبر اصلا مهم نیست ؟ عکس سیاه خبر مهم نیست؟ به نظر شما این درسته برای جذب مخاطب شایعه هارو نشر بدید؟ کافی بود اول تیتر یک کلمه شایعه تایپ می شد. این تکنیک های روزنامه نگاری که این دوست عزیز استفاده کرده مطعلق به 60 سال پیشه. بی احترامی به شعور خواننده به حساب میاد. لطفا خود نویسنده مطلب جواب بده.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.