×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2413252 - رونمایی از دستاوردهای نوین سایبری با حضور وزیر دفاع

به گزارش ميليتاری نيوز، امیر سرتیپ حیدری، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، با حضور در شرکت صنایع الکترونیک وزارت دفاع (صاایران) از دستاوردهای نوین الکترونیکی، مخابراتی و سایبری رونمایی و همزمان خطوط تولید محصولات ارتباطی پیشرفته دیجیتال و نرم‌افزار پایه را افتتاح کرد.

امیر حاتمی در این مراسم، با تقدیر از متخصصین و دانشمندان پرتلاش صنایع الکترنیک ایران (صاایران)، دستاوردهای نوین الکترونیکی و مخابراتی را مصداق بارز اقتصاد مقاومتی و درون‌زا بودن صنعت داخلی دفاعی دانست و اظهار داشت: امروز مفتخریم که دستاوردهای پیشرفته ارتباطی و الکترونیکی صنایع الکترونیک ایران (صاایران) در تراز منطقه‌ای از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و با دستیابی به این فناوری‌های نوین خواهیم توانست از یک شبکه ارتباطی امن چندلایه در بین یگان‌های زمینی، هوایی و دریایی برخوردار باشیم.

بیشتر بخوانید:

بزرگترین مرکز دندان‌پزشکی نیروهای مسلح افتتاح شد

واکنش سردار سلامی ‌به سخنان توهین‌آمیز وزیر آمریکایی

وی افزود: این قابلیت‌های مخابراتی و سایبری جدید، نیروهای مسلح پرتوان ما را در مواجهه با جنگ‌های الکترونیکی دشمن برتری خواهد داد و خواهد توانست تأثیر به سزایی در موازنه درگیری‌های احتمالی در صحنه رزم ایجاد کند.

وزیر دفاع گفت: با بهره‌گیری از سامانه‌های الکترونیکی، مخابراتی و سایبری، امکان شناسایی به موقع تهدید، تحلیل سناریوهای عملیاتی دشمن، توجه ویژه به تهدیدات نوین و اقدام متقابل متناسب با تهدیدات فراهم شده است.

امیر سرتیپ حاتمی افزود: امروز مفتخریم که دانشمندان متخصص و جوان صنایع الکترونیک ایران با اتکا به دانش و تخصص  داخلی با توجه و شناسایی دقیق نیازمندی‌های الکترونیکی و مخابراتی نیروهای مسلح و در تعاملی تنگاتنگ با فرماندهان عرصه رزم و با کمک شبکه گسترده شرکت‌های دانش‌بنیان، نسبت به تأمین نیازمندی‌های عملیاتی نیروهای مسلح اقدام کرده و از خروج مقادیر قابل توجهی ارز از کشور جلوگیری کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.