×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2404372 - بازدید هیئت نظامی پاکستان از دانشگاه ستاری

به گزارش ميليتاری نيوز، هیأت نظامی نیروی هوایی جمهوری پاکستان از فعالیت‌ها و دستاوردهای علمی دانشگاه هوایی شهید ستاری بازدید کرد.

در این بازدید، امیر سرتیپ دوم «سید محمد میرسمیعی» فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری ضمن معرفی فعالیت‌های عمده آموزشی این مجموعه، به تشریح دستاوردهای علمی و پیشرفت‌های فناورانه این دانشگاه پرداخت.

بنا بر این گزارش، سرتیپ «عمران قدیر» سرپرست هیأت نظامی پاکستانی به همراه هیأت بازدیدکننده از نزدیک روند اجرای فعالیت‌های آموزشی دانشجویان در دانشکده‌های برق، خلبانی، پهپاد، هوافضا، لابراتوار زبان و مرکز شبیه‌سازها (پروژه مراقبت پرواز) را مورد بازدید و ارزیابی قرار دادند و مسؤولان پیرامون عملکرد هر یک از این سیستم‌های پیشرفته داخلی توضیحاتی ارائه کردند.

بیشتر بخوانیم:

دیدار دریادار سیاری با مقامات ارشد نظامی پاکستان

در پایان این دیدار هدایایی به رسم دوستی از طرف فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری به فرمانده نیروی پاکستان اهدا شد.

در این مراسم هیأت نظامی با حضور در یادمان شهدا با اهدای گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و بعد از آن رژه و حرکات نمادین و ورزش باستانی در حضور فرماندهان عالی‌رده نیروی هوایی ارتش پاکستان در میدان صبحگاه برگزار شد.

  1. زیتون

    مارو گرفتین ….یارو مرزبان های مارو ربوده دعوتش میکنید ستاری …..ارتش دیگه مسخره اش را در آورده …..ارتش باید منحل بشه …..دیپلماسی دفاعی میخواهی بری با هندی ها برو …..اطلاعات ارتباط اسرائیلیهای همکار هند و یهودیهای مسلمان نما پاکستان را براشون افشا کن …..هم اسرائیلی ها این ور مرزت یهودین هم مسلمان های اونور مرزت یهودی هستن….هدف هم فروپاشی خانواده هندی است………….

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.