×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2368417 - خبر امیر حاتمی از رونمایی دستاوردهای بزرگ دریایی

به گزارش ميليتاری نيوز به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی سفر دو روزه به مشهد مقدس از صنایع دفاعی مستقر در مشهد بازدید و از نزدیک در جریان تولیدات دفاعی قرار گرفت.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این بازدیدها با تأکید بر نو آوری و برون رفت از بن بست های تکنولوژی از متخصیص صنعت دفاعی خواست با ابتکار و خلاقیت و تکیه بر دانش داخلی با رویکرد انقلابی و جهادی، در کمترین زمان ممکن پاسخگوی نیاز نیروهای مسلح باشند.

بیشتر بخوانید:

بازدیدامیر حاتمی از صنایع دفاعی در مشهد

تحویل پهپاد و بالگرد به ناجا توسط وزارت دفاع

امیر حاتمی صنعت دفاعی مستقر در مشهد مقدس را بسیار عالی و پرظرفیت ارزیابی کرد و گفت: با وجود  نیروهای متخصص، متعهد و با انگیزه در صنایع دریایی، هوافضا، رزم زمینی در مشهد مقدس و… توانسته ایم خدمات تکنولوژیکی بسیار ارزنده ای را به نیروهای مسلح ارائه کنیم و امروز با عنایات خاصه ی حضرت ثامن الحج (ع) مشهد به عنوان یکی از قطب های صنعت دفاعی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ابراز امیدواری کرد: در حوزه دریایی توانسته ایم گام های مهم و اساسی را در تجهیز نیروی دریائی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی برداریم که در آینده شاهد معرفی دستاوردهای بزرگی در این حوزه خواهیم بود.

امیر حاتمی پیشرفت ها در حوزه هوافضا، صنایع دفاع و هوایی را برجسته دانست و تصریح کرد: علی رغم تحریم های ظالمانه، متخصصان و دانشمندان وزارت دفاع توانسته اند با شکستن سدهای پیش رو، مرزهای علم و دانش و فناوری را بر مدار ایمان و عمل خالصانه پشت سر گذاشته و به دستاوردهای ارزشمندی همچون جت جنگنده کوثر دست یابند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.