×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2356762 - کمک آمریکا به متحدانش برای مقابله با اس 300

به گزارش ميليتاری نيوز، سایت عبری زبان دبکا فاش کرد، آمریکا به دنبال آن است در واکنش به اینکه روسیه سامانه موشکی اس ۳۰۰ به سوریه داده، اصلاحاتی بر روی جنگنده‌های اف ۳۵ اسرائیل انجام داده و تجهیزات جدیدی به این رژیم تحویل دهد.

این سایت عبری زبان گزارش داد، چند روز پس از مذاکرات و رایزنی‌های رهبران سیاسی و نظامی دو طرف آمریکایی و اسرائیلی، آمریکا تاکید کرده که تمایل دارد اسرائیل را در مقابل سامانه‌های اس ۳۰۰ روسیه که به تازگی به سوریه رسیده، محافظت کند.

این سایت اسرائیلی مدعی شد، پس از آنکه آتشبارهای موشک‌های اس ۳۰۰ روسیه به سوریه رسیدند، آمریکا تجهیزات جدیدی برای جنگنده‌های اف ۳۵ به اراضی اشغالی می‌فرستد.

سایت دبکا در ادامه مدعی شد، دولت ترامپ با ارسال پیامی برای محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و محمد بن زاید، همتای اماراتی او به آن دو نیز خبر داده که واشنگتن همانند این تجهیزات را برای عربستان و امارات نیز ارسال خواهد کرد.

این سایت عبری زبان که ارتباط بسیار نزدیکی با موساد (سازمان اطلاعات اسرائیل) دارد، گزارش داد، کشورهای عربستان و امارات نیز به زودی تجهیزات جدیدی که برای اسرائیل فرستاده شده را دریافت خواهند کرد و همه اینها با هدف تقویت آنها برای مقابله با موشک‌های اس ۳۰۰ روسیه انجام شده‌اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.