×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2349549 - به نتانیاهو توصیه می کنم شنا در مدیترانه را تمرین کند/ شکست بزرگ آمریکا در راه است

به گزارش ميليتاری نيوز، سردار حسین سلامی صبح امروز در رزمایش اقتدار بسیجیان شهر اصفهان در میدان امام علی(ع) اظهار کرد: اصفهان شهر شهیدان والامقام و شهر ستاره‌های درخشان در سپر افتخارات اسلام است.

وی با بیان این که اصفهان شهر انسان‌های شجاعی است که همواره در دفاع از اسلام و حریم اهل بیت(ع) پیشگام و پرچم‌دار بوده‌اند، افزود: شهادت 23 هزار شهید استان اصفهان نشانگر صدق وعده و وفای مردم نجیب، مؤمن و ولایت‌مدار این استان است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این روزها رایحه دل انگیز حضور باشکوه مردم انقلابی در تمام سرزمین ایران جان‌های مشتاق را لبریز و سرشار از عطر جهاد و شهادت کرده است؛ مردم ایران در این ایام که مصادف است با ایام حزن و سوگواری سالار شهیدان، دوباره روح عاشورا را بر پیکره امت اسلامی تجلی بخشیدند.

** عکس‌‍‌العمل مردم اهواز مقابل سناریو خطرناک بی‌نظیر بود

وی خاطرنشان کرد: حادثه تروریستی اهواز هرچند سناریویی خطرناک طراحی شده بود اما عکس‌العمل مردم آن دیار بی‌نظیر بود؛ حضور پرشور مردم اهواز نشان داد که محاسبات مادی دشمنان ایران اسلامی نمی‌تواند برای این ملت قابل اعتنا باشد.

سلامی اذعان داشت: ثبات قدم را به همه دنیایان نشان داد، همواره این مردم بودند که در طول تاریخ 40 ساله پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی بودند؛ پیوند بین امت و امام(ره) رمز پیروزی مردم ایران در همه عرصه‌های تقابل با جبهه استکبار بوده است.

وی تصریح کرد: نمی‌توان کشوری را در تاریخ یافت که 40 سال در مقابل اجتماع قدرت‌های بزرگ، سربلند و سرافراز ایستاده باشد و به دنبال پیشرفت، اقتدار و منزلت‌یابی دنیای باشد.

نمی‌توان در تاریخ تقابلی را یافت که نظام سلطه آن قدر از ملتی همانند ایران شکست خورده باشد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: این فقط به برکت اعتماد مردم به نظام و تبعیت آنان از رهبر معظم انقلاب اسلامی به دست آمده است.

وی ادامه داد: در مسیر یک مبارزه سخت ده‌ها سال دشمنان خود را شکست داده‌ایم، نمی‌توان تقابلی را در تاریخ یافت که در آن نظام سلطه دنیای با محوریت آمریکا به عنوان قدرت ظاهری و بزرگترین قدرت‌های اقتصادی آنقدر از دست یک ملت همانند ایران شکست خورده باشد.

سلامی تأکید کرد: ملت بزرگ ایران شاه را به عنوان رکن مستحکم آمریکا در منطقه و دنیا شکست داد که یکی از عظیم‌ترین شکست‌های آمریکا از ملت ایران بود؛ پس از آن جوانان این مرز و بوم به میادین دفاع و نابرابرترین و طولانی‌ترین جنگ قرن بیستم توانستند بزرگترین ائتلاف دنیای را در 8 سال شکست دهد.

** جنگ به ما یاد داد به اندازه شکست دادن قدرت‌ها باید قوی باشیم

وی بیان داشت: آن دفاع بی‌سابقه و بی‌نظیر بازدارندگی تاریخی و ابدی و امنیت و آرامش پایدار در این کشور در دنیای پر از آشوب بسازد؛ از جنگ آموختیم اگر بخواهیم ادامه حیات دهیم باید به اندازه شکست دادن قدرت‌های بزرگ قوی باشیم و قدرت سازی کنیم چون آن دفاع بزرگ پایان شکست دشمنان نبود بلکه نقطه آغاز یک جنگ تمام عیار بود.

سلامی اضافه کرد: خداوند خلف وعده نمی‌کند و در قرآن اعلام کرده که وعده او تخلف‌ناپذیر است و ما در مسیر وعده‌های الهی پیش می‌رویم؛ آمریکایی‌ها هر آنچه اندیشیده‌اند با شکست مواجه شد، آنان می‌خواستند خاورمیانه جدید بسازند و مهره‌های سیاسی خود را بر سرزمین‌های اسلامی حاکم کنند اما همه این آرزوها فروپاشید.

وی عنوان داشت: بیداری اسلامی آغاز شد و آمریکایی‌ها هر روز با یک تشییع جنازه سیاسی مواجه شدند و سیطره آنان بر دنیا اسلام کوچک شد و امروز در مسیر زوال قدرت به سر می‌برند.

** آمریکا هیچ‌زمانی به اندازه امروز ضعیف نبوده است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متذکر شد: هیچ زمانی آمریکا به اندازه امروز ضعیف و ناتوان نبوده است، کدام پیروزی، اراده و تحول توسط آمریکا صورت گرفت؟ آیا این همه هزینه در خاورمیانه کوچک‌ترین توفیق سیاسی برای آمریکا داشته است؟ چرا عراق در اختیار آنان نیست و آرزوهای آنان در سوریه نقش بر آب شد؟

وی ابراز داشت: آمریکا نتوانست امنیت رژیم صهیونیستی را تأمین کند و عربستان را از باتلاق و بن بست نافرجام خارج کند؛ همچنین نتوانست ایران را در انزوا قرار دهد و متحدان خود را در کنار خود قرار دهد.

سلامی ادامه داد: ترکیه، پاکستان و چین در عرصه سیاسی و اقتصادی از آمریکا دور شده اند؛ آمریکا حتی نتوانسته هم‌گرایی اتحادیه اروپا را با خود حفظ کند و جنگ سرد را با سوریه آغاز کرده است.

** شکست بزرگ آمریکا در راه است

وی خاطرنشان کرد: آمریکا از شکست‌های پی در پی درس و از تاریخ عبرت نمی‌گیرد؛ اگر آمریکا به سیاست‌های خود ادامه دهد، به گفته رهبر معظم انقلاب شکست بزرگ دیگری را به زودی به آمریکا تحمیل خواهیم کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان داشت: مردم در طول این 40 سال بدون اعتنا به هیچ قدرتی توانستهاند بزرگترین پیروزی‌ها را به دست آورند؛ امروز اسلام یک آرایش به هم پیوسته قدرت در مقابل دشمنان را ایجاد کرده است.

وی افزود: دشمنان باید این واقعیت را بدانند که نفوذ ما در دنیا اسلامی از جنس نفوذ آمریکایی‌ها نیست، حضور نظامی ما در سوریه محدود و از جنس مستشاری است و حضور ارزش‌ها و روح جهاد است؛ نفوذ ایران در دنیا اسلام نفوذ معنوی و اعتقادی است؛ دنیا اسلام به تدریج در حال بازیابی مجد و عظمت خود است.

** ملت ایران عزت با سختی را بر ذلت در رفاه ترجیح می‌دهند

سلامی اضافه کرد: دشمنان تلاش کردند با چاشنی یک عملیات روانی خطرناک فضای جامعه ما را ملتهب کنند و فکر می‌کردند اما مردم به فراخوان‌های آنان جواب رد دادند؛ باید این واقعیت را بدانند که ملت ایران عزت با سختی را بر ذلت در رفاه ترجیح می‌دهند.

وی اذعان داشت: کسانی که فکر می‌کنند سازش با آمریکا حیات‌بخش اقتصاد ماست، یا مسیر نظام را نمی‌دانند و یا خود را به ناآگاهی زده‌اند؛ وابستگی ایران پیش از انقلاب به آمریکا، ما را به کشوری فاقد استقلال سیاسی تبدیل کرده بود به طوری که مستشاران آمریکایی آن را اداره می‌کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: هیچ کس اسلام و نظام را بر این ملت تحمیل نکرده و آنان خود رأی داده‌اند و با صدها هزار شهید دفاع کرده‌اند و در مقابل دشمنان صف‌آرایی کرده‌اند؛ آیا بیش از حجت می‌خواهید برای آنکه مردم خود انتخاب کرده‌اند که با عزت زندگی کنند؟

وی یادآور شد: ما همه موانع را پشت سر گذاشته ایم و مشکلات اقتصادی فعلی بسیار کوچکتر از اراده مردم است، با هم پیش خواهیم رفت و نشان خواهیم داد که شایسته استقلال خواهیم بود.

سلامی در پایان بیان کرد: رژیم صهیونیستی هیچ یک از عناصر یک کشور و حکومت را در اختیار ندارد و در تراز تهدید ما نیست، حزب‌الله برای در هم پیچیدن آن کافی است؛ به نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنم که شنا کردن در مدیترانه را تمرین کند چراکه به زودی هیچ راهی جز به دریا گریختن ندارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.