×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

به گزارش ميليتاری نيوز، جدیدترین خبرها از شمال یمن حاکیست، نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله در یک عملیات دقیق موفق شدند گروهی از نیروهای شورشی را در منطقه «وادی کنا» در بخش «المتون» استان الجوف شناسایی کنند.

نیروهای شورشی درصدد بودند به مناطق تحت کنترل انصارالله نفوذ کنند که با رصد های دقیق میدانی در کمین تله های انفجاری گرفتار شدند؛ حدود ۴۰ تن از نیروهای شورشی در جریان این عملیات کشته و زخمی شدند و حملات آنان در این محور ناکام ماند.

2353637 - دفاع جانانه نیروهای ارتش و انصارالله یمن در غرب استان الجوف/ تلاش نیروهای شورشی برای رسیدن به مرزهای استان صنعا ناکام ماند + نقشه میدانی و تصاویر

2353638 - دفاع جانانه نیروهای ارتش و انصارالله یمن در غرب استان الجوف/ تلاش نیروهای شورشی برای رسیدن به مرزهای استان صنعا ناکام ماند + نقشه میدانی و تصاویر

از منطقه «صابرین» در بخش «خب و الشعف» استان الجوف خبر می رسد، نیروهای یمنی با شلیک موشک های ضد زره موفق شدند تعدادی از خودروهای نظامی نیروهای شورشی را هدف قرار دهند و منهدم کنند.

در جبهه «المهاشه»   در بخش «خب و الشعف» خبرها حاکیست، حمله دقیق خمپاره ای و موشکی انصارالله منجر به کشته و زخمی شدن دهها تن از نیروهای شورشی شد؛ چند خودروی نظامی نیروهای شورشی در این محور منهدم شدند.

2353639 - دفاع جانانه نیروهای ارتش و انصارالله یمن در غرب استان الجوف/ تلاش نیروهای شورشی برای رسیدن به مرزهای استان صنعا ناکام ماند + نقشه میدانی و تصاویر
برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید

به گزارش ميليتاری نيوز، دهها تن از نیروهای شورشی حملات گسترده ای را در منطقه «الظهره» در بخش «خب و الشعف» انجام دادند اما نیروهای یمنی موفق شدند تحرکات نیروهای مزدور را در این محور رصد کنند و واکنش قاطع نشان دهند.

نیروهای یمنی پس از چند ساعت درگیری سنگین و نفس گیر در نهایت توانستند حملات نیروهای شورشی را در این منطقه دفع کنند؛ در جریان درگیری ها در این محور دهها تن از نیروهای مزدور شورشی کشته و زخمی شدند.

2353640 - دفاع جانانه نیروهای ارتش و انصارالله یمن در غرب استان الجوف/ تلاش نیروهای شورشی برای رسیدن به مرزهای استان صنعا ناکام ماند + نقشه میدانی و تصاویر

2353641 - دفاع جانانه نیروهای ارتش و انصارالله یمن در غرب استان الجوف/ تلاش نیروهای شورشی برای رسیدن به مرزهای استان صنعا ناکام ماند + نقشه میدانی و تصاویر

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای شورشی درصدد بودند با اشغال منطقه «الظهره» خود را به مرزهای مشترک استان صنعاء (پایتخت یمن) برسانند که با واکنش نیروهای یمنی ناکام ماندند.

به گفته منابع میدانی، ائتلاف غربی – عربی- صهیونیستی تعدادی از پدافندهای ضد موشکی خود را در استان الجوف مستقر کرده تا از حملات موشکی به مقرهای ائتلاف در استان های شمالی یمن و همچنین استان های جنوبی و مرکزی عربستان جلوگیری کند.

بیش از ۷۵ درصد از مساحت استان الجوف از جمله «صحرای الاجاشر، پایگاه الخنجر، المهاشمه و …» در اشغال نیروهای شورشی است؛ استان الجوف دورازه شرقی برای ورود به استان صنعاء محسوب می شود و همین مسئله اهمیتش را چند برابر کرده است.

2353636 - دفاع جانانه نیروهای ارتش و انصارالله یمن در غرب استان الجوف/ تلاش نیروهای شورشی برای رسیدن به مرزهای استان صنعا ناکام ماند + نقشه میدانی و تصاویر
برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید
مناطق غربی استان الجوف تنها نقاط تحت کنترل نیروهای ارتش و انصارالله یمن محسوب می شوند؛ اگر این مناطق به اشغال نیروهای شورشی درآید، استان الجوف به طور کامل از کنترل نیروهای یمنی خارج می شود و نیروهای مزدور به مرزهای استان صنعاء خواهند رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.