×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

به گزارش ميليتاری نيوز، ساخت این زیردریایی که «کرونستات» نام دارد در سال 2005 آغاز شد اما ساخت آن به دلیل مشکلات مالی متوقف شد و مجددا از سال 2013 کار ساخت آن از سر گرفته شد.شبکه تلویزیونی ان. ت. و روسیه در خبری با اشاره به مراسم افتتاحیه آن اعلام کرده است که این زیردریایی قادر به حمل موشک های کالیبر است.به گزارش تاس، «الکساندر بوزاکوف» مدیر شرکت سازنده این زیردریایی که 68 متر طول دارد و 98 خدمه را در خود جای دهد، اظهار داشت: این طرح بخشی از پروژه ساخت زیردریایی های غیر هسته ای محسوب می شود و معتقدیم که در آینده مورد استفاده نیروی دریایی روسیه نیز قرار خواهد گرفت.

2348652 - دومین زیردریایی کلاس لادا به آب انداخته شد+عکس

از دیگر نکاتی که توسط رسانه ها در خصوص این زیردریایی به آن اشاره شده، این بوده است که این زیر دریایی باید هر 90 روز به سطح آب بازگردد.روسیه یکی از سازندگان برتر زیر دریایی های هسته ای نسل پنجم در دنیا محسوب می شود.

زیردریایی های نسل پنجم قادرند تا بی نهایت در زیر دریا حرکت کنند و نقاط مختلف دنیا را هدف موشک های هسته ای قرار دهند.یک منبع آگاه به تازگی به رسانه های این کشور گفته است که روس ها در حال ساخت زیر دریایی بدون سرنشین «پوزئیدون» هستند و تا سال 2027 آن را به نیروی دریایی این کشور در چارچوب برنامه تسلیحاتی 2018 تا 2027 تحویل می دهند.کار ساخت سامانه زیر دریایی بدون سرنشین پوزئیدون در چارچوب برنامه تسلیحاتی روسیه از امسال آغاز شده است.این سامانه بی سرنشین به چند اژدر سرعت بالا با قابلیت عملکرد در آب های عمیق مجهز شده است و دارای یک پیشرانه اتمی کوچک است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.