×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

به گزارش ميليتاری نيوز، تازه ترین خبرها از تحولات میدانی جنوب غرب استان درعا حاکیست، عملیات نیروهای ارتش سوریه علیه عناصر تروریستی داعش در منطقه «حوض الیرموک» همچنان در جریان است.

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، نیروهای ارتش پس از درگیری های سنگین چند ساعته موفق شدند مناطق «وادی صیصون، نافعه، جمله، العواض، ابوخرج، کفرثامر، فیصون، العوام، عین صماطه و ابورقه» را در جنوب غرب استان درعا از اشغال عناصر تروریستی خارج کنند.

پیشروی های امروز نیروهای ارتش سوریه در منطقه «حوض الیرموک» در جنوب غرب استان درعا با پشتیبانی جنگنده های سوری و روسی صورت گرفت؛ در جریان درگیری ها ۳۰ تن از عناصر تروریستی به هلاکت رسیدند.

2304141 - آخرین تحولات میدانی جنوب سوریه؛ ۹۸ درصد استان درعا به کنترل نیروهای سوری درآمد + نقشه میدانی

به گفته منابع میدانی، نیروهای ارتش سوریه در جریان عملیات ۸ روز گذشته در جنوب غرب استان درعا موفق شدند حدود ۲۱۸ تن از تروریست های داعش را از پای درآورند و دهها تن دیگر را هم زخمی کنند.

به گزارش ميليتاری نيوز، حدود هزار تن دیگر از عناصر تروریستی داعش مساحتی نزدیک به ۱۰۰ کیلومتر مربع را در منطقه «حوض الیرموک» در جنوب غرب استان درعا همچنان تحت اشغال دارند که معادل ۲ درصد خاک استان درعا است.

تروریست های داعش در جنوب غرب استان درعا، مناطق «الشجره، بیت اره، معربا، کویا و …» را در اشغال دارند؛ سایر گروه های تروریستی در مساحت حدود ۵۰ کیلومتر مربعی مصالحه شده حضور دارند و وضعیت آنان در حال رسیدگی است.

مساحت تحت کنترل نیروهای ارتش سوریه در استان درعا به ۲ هزار و ۷۵۰ کیلومتر مربع افزایش یافته است؛ در حال حاضر، جنگنده های روسی به شدت مواضع تروریست های داعش را در جنوب غرب استان درعا هدف قرار می دهند.

2304142 - آخرین تحولات میدانی جنوب سوریه؛ ۹۸ درصد استان درعا به کنترل نیروهای سوری درآمد + نقشه میدانی

به گزارش ميليتاری نيوز، صدها تن از شهروندان سوری پس از پاکسازی مناطق تازه آزاد شده از تله های انفجاری به محل اقامت خود در جنوب و غرب استان درعا بازگشتند تا روال زندگی آنان به حالت ظبیعی بازگردد.

از شمال غرب استان قنیطره خبر می رسد، گروهی از عناصر تروریستی در شهرک جباثا الخشب برای به شکست رساندن مصالحه با دولت سوریه چند خمپاره به سمت منطقه مسکونی الحضر پرتاب کردند.

نیروهای ارتش سوریه هم در مقابل تحرکات تروریست ها را در شهرک «جباثا الخشب» رصد کردند و با آتش توپخانه مواضع آنان را به شدت هدف قرار دادند؛ تاکنون بیش از ۹۵ درصد استان قنیطره به کنترل نیروهای سوری درآمده است.

به گزارش ميليتاری نيوز، گروه های تروریستی فقط در بخش هایی از شمال غرب استان قنیطره حضور دارند و روند مصالحه با آنان همچنان در جریان است؛ تاکنون شمار زیادی از گروه های تروریستی در این محور سلاح های خود را به نیروهای سوری تحویل دادند و در آستانه انتقال به مناطق اشغالی استان ادلب در شمال سوریه هستند.

2304158 - آخرین تحولات میدانی جنوب سوریه؛ ۹۸ درصد استان درعا به کنترل نیروهای سوری درآمد + نقشه میدانی
سلاح های تحویل گرفته از تروریست ها در شمال غرب قنیطره
2304157 - آخرین تحولات میدانی جنوب سوریه؛ ۹۸ درصد استان درعا به کنترل نیروهای سوری درآمد + نقشه میدانی
سلاح های تحویل گرفته از تروریست ها در شمال غرب قنیطره

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.