×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

به گزارش ميليتاری نيوز، تازه ترین خبرها از سواحل غربی یمن حاکیست، نیروهای شورشی تحت فرمان ائتلاف غربی – عربی – صهیونیستی پس از یک وقفه کوتاه مدت دوباره حملات خود را در نوار ساحلی استان الحدیده از سر گرفتند.

براساس اطلاعات به دست آمده، از روز گذشته صدها تن از نیروهای شورشی با پشتیبانی هوایی و دریایی ائتلاف حملات سنگینی را از دو محور علیه نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله در نوار ساحلی و غرب استان الحدیده آغاز کردند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با ميليتاری نيوز به جزئیات عملیات نیروهای شورشی اشاره کرد و افزود: نیروهای تحت فرمان ائتلاف حملات خود را در محور نخست از حومه جنوبی فرودگاه الحدیده و در محور دوم از غرب استان الحدیده علیه نیروهای یمنی انجام دادند.

این منبع میدانی گفت: نیروهای شورشی در محور نخست حملات خود را از منطقه «المنظر» و مناطق حومه آغاز کردند اما نیروهای یمنی در فرودگاه الحدیده پس از ۳ ساعت درگیری سنگین موفق به دفع حملات شدند.

2289120 - آخرین تحولات میدانی سواحل غربی یمن/ تیر نیروهای شورشی برای اشغال فرودگاه الحدیده باز هم به سنگ خورد + نقشه میدانی

وی افزود: در جریان درگیری‌ها در محور نخست حدود ۳۰ تن از نیروهای شورشی کشته و دهها تن دیگر مجروح شدند؛ سایر نیروهای شورشی هم پس از متحمل شدن خسارت های سنگین به سمت بیابان های جنوبی فرودگاه و منطقه «المنظر» متواری شدند و تلاش آنان برای ورود به فرودگاه ناکام ماند.

این منبع میدانی گفت: نیروهای شورشی در محور دوم هم حملات خود را با پشتیبانی  جنگنده‌های هوایی ائتلاف از بیابان های غرب استان الحدیده علیه نیروهای یمنی در منطقه «تحیتا» انجام دادند.

وی افزود: نیروهای ارتش و رزمندگان یمنی با وجود حملات سنگین هوایی و زمینی موفق شدند پس از درگیری های سنگین ۵ ساعته تهاجم نیروهای شورشی را در این محور به طور کامل دفع کنند.

2289123 - آخرین تحولات میدانی سواحل غربی یمن/ تیر نیروهای شورشی برای اشغال فرودگاه الحدیده باز هم به سنگ خورد + نقشه میدانی

درگیری های در حومه غربی منطقه «تحیتا» همچنان درجریان است اما از شدت آن کاسته شده است و به صورت پراکنده ادامه دارد؛ در جریان درگیری های سنگین در این محور حدود ۵۷ تن از نیروهای شورشی کشته و زخمی شدند.

به گزارش ميليتاری نيوز، تعداد زیادی از مجروحان شورشی برای درمان به شهر ساحلی «الخوخه» منتقل شدند؛ همزمان با شکست سنگین نیروهای شورشی، رسانه های حامی آنان در ساعات گذشته در چند مرحله از اشغال فرودگاه الحدیده و منطقه «تحیتا» خبر دادند اما منابع میدانی با مضحک خواندن این ادعاها این اخبار نادرست را تکذیب کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.