×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

1961769 - رکورد سپاه پاسداران در انهدام ۳ تیم تروریستی

به گزارش ميليتاری نيوز، روز گذشته قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از انهدام یک تیم تروریستی در منطقه مرزی اشنویه در شمالغرب کشور خبر داد.

آنطور که سپاه پاسداران اعلام کرده، یک تیم تروریستی مسلح که با برنامه‌ریزی و هدایت از منطقه شمال عراق، قصد نفوذ به خاک کشور و انجام اقدامات خرابکارانه و ضد امنیتی را داشت، با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی دقیق رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) سپاه در دام رزمندگان سپاه گرفتار و طی یک درگیری در منطقه مرزی اشنویه، این تیم تروریستی به‌طور کامل منهدم می‌شود.

بیشتر بخوانید:

انهدام یک تیم تروریستی ‌در اشنویه/ ‌۷ ‌تروریست‌ ضدانقلاب کشته و زخمی شدند

در جریان این درگیری که در شامگاه جمعه (18 خرداد) صورت گرفته، تمامی 7 عضو این تیم تروریستی کشته و زخمی شده و مقادیری سلاح، مهمات و تجهیزات نظامی از آنان کشف و ضبط شد.

امروز نیز سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه از انهدام 2 تیم تروریستی دیگر در منطقه عمومی سروآباد و اشنویه خبر داده است.

آنطور که سردار پاکپور گفته است، 2 تیم تروریستی از اشرار ضدانقلاب تلاش نافرجامی برای نفوذ به خاک کشورمان داشتند که با رصد اطلاعاتی و شناسایی دقیق محل عبور آنان، رزمندگان قرارگاه حمزه توانستند پس از درگیری در مناطق عمومی سروآباد و اشنویه، این تیم‌های تروریستی را نیز منهدم و 6 تن از تروریست‌ها را به هلاکت رسانده و 3 نفر از آنان را زخمی کنند.

حالا با انهدام این دوتیم ترویستی سپاه توانسته در کمتر از 24 ساعت 3 تیم تروریستی را که از مرزهای غرب و شمالغرب کشور قصد نفوذ به عمق خاک کشور را داشتند، منهدم کند. این عملکرد نیروی زمینی سپاه نشان دهنده رصد و  اشراف اطلاعاتی بالای رزمندگان نزسا و آمادگی آنان برای مقابله با تیم‌ها وگروهک‌های تروریستی است که قصد ایجاد ناامنی در کشور را دارند.

طبق اعلام سپاه، 16 تروریست مسلح در جریان این 3 عملیات جداگانه، کشته و زخمی‌شده‌اند؛ این عملکردی بسیار خوب در “اشراف اطلاعاتی” و “اقدام عملیاتی” در مقابله با تیم‌های تروریستی به شمار می‌آید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.